مجلس

اقتصاد مقاومتی نسخه سرطان اقتصادی کشور است

عبدالرضا مصری در جمع نخبگان بسیجی دانشگاه رازی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک نسخه بی‌نظیر برای درمان سرطان اقتصادی یک کشور است، گفت: مشکلات کشور ربطی به تحریم‌ها نداشته و ریشه در مسائل مدیریتی دارد.
عبدالرضا مصری در جمع نخبگان بسیجی دانشگاه رازی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک نسخه بی‌نظیر برای درمان سرطان اقتصادی یک کشور است، گفت: مشکلات کشور ربطی به تحریم‌ها نداشته و ریشه در مسائل مدیریتی دارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری قبل از برگزاری انتخابات از رفع مشکلات کشور حرف می‌زدند، افزود: پس از انتخابات مشکلات به تحریم‌ها ربط داده می‌شود.

وی از تبیین بند بند سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی برای مسئولان کشور، تصریح کرد: دولت‌های ما سناریوی برد در انتخابات نداشته‌اند و فقط شرکت کرده‌اند.

مصری این بی‌برنامگی را موجب آماده نبودن برنامه اقتصادی در دولت‌ها دانست و بیان داشت: امروز دولت برنامه اقتصادی از پیش طراحی شده ندارد.

رئیس فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه در بیان موضوعات باید واقع‌بین و مصف بود، پذیرفته شدن انجام فعالیت هسته‌ای (در حد تعیین شده) برای کشورمان را یک برد نسبت به گذشته دانست.

وی با تاکید بر اینکه برجام راه‌ها را کاملا برای دشمن باز می‌کند، متذکر شد: راستی‌آزمایی آژانس یعنی دیکته شدن سیاست‌های آمریکا به آژانس انرژی اتمی دوباره تکرار می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: معتقدم گزارش آژانس را سازمان جاسوسی آمریکا (سی.آی.ای) تهیه می‌کند، چراکه اظهارات افراد این سازمان اغلب در گزارشات آژانس متعاقبا وجود دارد.

این مسئول با تصریح بر اینکه تمام تعهدات ایران در برجام اجرایی است، عنوان کرد: در دولت‌های گذشته آژانس بازدید داشته که هیچ کدام با مجوز مجلس شورای اسلامی نبوده است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خط قرمز را بازدید از مراکز نظامی دانست و گفت: آمریکا اطلاعات کمی از قدرت نظامی ایران از طریق جاسوسانش دارد، آمریکا نیاز به راستی آزمایی این اطلاعات دارد و این بازی‌ها برای همین است.

این مسئول با اشاره به اینکه در مذاکرات امتیاز داده و امتیاز گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: امتیازها برای هیچ کشوری هم‌وزنی ندارد و بسته برجام را اگر هر کشوری بخواهد بنا بر خواسته خودش موارد را در آن حذف و اضافه کند، چیزی از آن باقی نخواهد ماند.

https://shoma-weekly.ir/FxKi3x