مجلس

افتخاری: در عمل فاطمی بودن خود را اثبات کنیم

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در برهه کنونی، وظیفه بانوان در قبال هجوم فرهنگی ماهواره‏ها بسیار سنگین‏تر از گذشته است.
لاله افتخاری در ارتباط با برگزاری گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س)وهفته زن و تاثیر آن برفرهنگ فاطمی اظهار داشت: برگزاری این مراسم، هم‏گرایی بانوان ما را نشان می‏دهد و خودشان ظرفیت‏های خود را احساس می‏کنند.

وی تصریح کرد: بانوان با برگزاری آیین‏های جشن و سرور بی بی دو عالم، عبادت‏گونه شریک می‏شوند.

عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در مجلس افزود: در این آیین‏ها، مسئولان از ظرفیت‏ها و علاقه‏مندی‏های شهروندان خود آگاه شده و روی این مسئله برنامه‏ریزی و اشتیاق بیشتری پیدا می‏کنند تا به بانوان خدمت کنند.

افتخاری ادامه: وظیفه همه است که این کار را انجام دهند؛ چرا که راه نجات کشور ما و همه کشورها فرهنگ فاطمی است.

وی وظیفه بانوان را در قبال هجوم فرهنگی ماهواره‏ها سنگین توصیف کرد و گفت: بانوان باید بدانند ماهواره، توزیع‏کننده غذای مسموم دشمن است و هدفمند برای نابودی بانوان وارد شده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: بانوان فریب شبکه‏های ماهواره‏ای را نخورند و به برنامه‏های خودمان توجه داشته باشند و فراهم کردن بستر برنامه‏های مباح، موجه و خوب نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

افتخاری افزود: حرکت، نگاه و انتظارات ما باید در راه خدا باشد و اگر بانوان و مردان به این امر عمل و فرزندان خود را به همین روش تربیت کنند، سعادت دنیا و آخرت را برای خود و جامعه‏شان خواهند دید.

وی تصریح کرد: سئوالی که پیامبر (ص)، روز اول ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) از آنها پرسیدند، بانوان باید جوابش را در زندگی خود پیاده کنند و امید دارم با عدم انتقال ناراحتی‏ها به یکدیگر و با گسترش فرهنگ عفاف و دین در خانواده، فاطمی بودن خود را به اهل بیت (ع) ثابت کنیم.

https://shoma-weekly.ir/Lxtz94