ویژه

اعتماد مردم به روحانیت بر اساس مبانی فکری و اعتقادی است

حجت الاسلام سیدرضا تقوی گفت: عدم تایید لیست جبهه متحد اصولگرایان از سوی آیت‌الله مهدوی کنی صحت ندارد.
عضو هیات داوری جبهه متحد اصولگرایان در گردهمایی علمای تهران که در مسجد امام صادق(ع) تهران برگزار شد، گفت: روحانیت در طول تاریخ و در عرصه‌های سیاسی پیشتاز بوده است.
تقوی خاطرنشان کرد:‌اعتماد مردم به روحانیت بخشنامه‌ای و دستوری نیست بلکه این اعتماد بر اساس مبانی فکری و اعتقادی بوجود آمده است.
تقوی تاکید کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی هرگاه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز اطلاعیه‌ای منتشر کرده‌اند، ۹۹ درصد روحانیت به آن لبیک گفته‌‌اند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مجموعه‌ای از مدرسان و شخصیت‌های گرانقدر هستند، گفت: آیت‌الله مهدوی کنی همانطور که امام(ره) در مورد شهید بهشتی فرمودند، یک ملت است.
وی در ادامه گفت: ‌آیت‌الله یزدی همواره تاکید دارند که باید خط مقدم جبهه باشیم تا تیر و ترکش‌ها به ما برخورد کند و رهبری صدمه‌‌ای نبیند.
وی با اشاره به اینکه افراد حاضر در لیست جبهه متحد اصولگرایان شایستگی حضور در مجلس نهم را دارند، گفت: در جاهایی مطرح شد که آیت‌الله مهدوی کنی لیست جبهه متحد اصولگرایان را تایید نکرده‌اند که اینطور نیست و ایشان این لیست را تأیید کرده‌اند.
تقوی اظهار داشت:‌یکی از روزنامه ها نوشته بود که آیت‌الله مهدوی کنی به تمامی کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان رأی نمی‌دهد که با مدیر این روزنامه تماس گرفتند و وی پاسخ داد‌این مطالب را بر اساس نظرات خود درج کرده است.

https://shoma-weekly.ir/AE2Rvt