مجلس

اظهارات روحانی خلاف مردمسالاری بود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:رئیس جمهور باید در برخورد با رسانه ها روش اصلاحی داشته باشد؛ قرار نیست رسانه ها فقط مدح دولت را بگویند لذا بودجه ای که در اختیار دولت قرار دارد باید در راستای منافع نظام مصرف شود نه بر اساس منافع شخصی و حزبی.
لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان رئیس جمهور در نمایشگاه مطبوعات در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: بودجه ای که در اختیار دولت قرار دارد دارای قوانین و ضوابط مشخصی است؛ این طور نیست که تبعیضی وجود داشته باشد و دولت نباید فقط از کسانی که مدح دولت را می کنند حمایت کند.

افتخاری افزود: دولت و وزارت ارشاد و مسوولین باید حمایت و هدایتشان برای همه رسانه ها باشد و هنگامی که تک صدایی در کشور ایجاد شود، عدالت زیر پا گذاشته خواهد شد و خطر این تک صدایی بیشتر از همه متوجه دولت می شود.

وی خاطر نشان کرد: رسانه ها باید با رعایت چهارچوب ها و قوانین در ابراز انتقادها و انتشار حقایق آزاد باشند.

افتخاری در واکنش به سخنان حسام الدین آشنا که میزان یارانه دریافتی رسانه ها را با میزان انتقاد از دولت هم راستا می دانست خاطر نشان کرد: این اظهارات با دموکراسی و شعار های خود مسوولین مغایر است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور باید در برخورد با رسانه ها روش اصلاحی داشته باشد؛ قرار نیست رسانه ها فقط مدح دولت را بگویند لذا بودجه ای که در اختیار دولت وجود دارد باید در راستای منافع نظام مصرف شود نه بر اساس منافع شخصی و حزبی.

https://shoma-weekly.ir/F16btB