ویژه

اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی درباره وضعیت جسمی عسگر اولادی

حزب موتلفه اسلامی درباره آخرین وضعیت جسمی حبیب الله عسگراولادی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: به استحضار مردم عزیز میهن اسلامی و دوستداران حاج حبیبالله عسگراولادی از پیشکسوتان نهضت امام خمینی(ره) و از یاران دیرین مقام معظم رهبری، میرساند ایشان به دلیل عمل قلب همچنان در بخش مراقبتهای ویژه یکی از بیمارستانهای تهران بستری میباشند.

اطلاعیه می افزاید: بنابر نظر پزشکان معالج، وضعیت وی بحمدالله رو به بهبود است و پیشرفت بسیار خوبی در سلامتی او حاصل شده است و انشاء الله تا روزهای آینده به قسمت عمومی بیمارستان منتقل می شود.

بر اساس این اطلاعیه  عسگراولادی از تمامی مسئولان و شخصیت های کشوری و لشگری و اشخاصی که در این مدت از طریق پیام و حضور در بیمارستان جویای حال وی بوده اند کمال تشکر و قدردانی را دارد.

حزب موتلفه اسلامی نیز ضمن آرزوی سلامتی و شفای همه بیماران به خصوص آقای عسگر اولادی ، از تمامی کسانی که پیگیروضعیت جسمانی وی هستند تشکر کرده است.
لازم به ذکر است که عسگراولادی اکنون به عنوان نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی(ره)، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان و رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری مشغول فعالیت است و از اعضای شاخص حزب موتلفه اسلامی می باشد.

 

https://shoma-weekly.ir/IwmOrH