ویژه

اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت روز معلم و بزرگداشت شهید استاد مطهری

روز معلم را به معلمان شریف و بزرگوار ایران اسلامی تبریک می‌گوییم و یاد استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم.
روز معلم را به معلمان شریف و بزرگوار ایران اسلامی تبریک میگوییم و یاد استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری را گرامی میداریم.

بدون شک معلمان آگاه و انقلابی در حدوث و بقای انقلاب اسلامی و در لبیک به ندای حقطلبانه امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی نقش تعیین کننده و پیشتاز داشتند.

شهید باهنر و شهید رجایی دو معلم بزرگ بودند که نقش مهمی در تاریخ انقلاب و کارنامه آموزش و پرورش ایفا کردند.

کادرهای اصلی انقلاب در بدنه اجرایی کشور از معلمان بودند، نقش معلمان در بیداری نسل جوان هرگز فراموش نخواهد شد. ملت ایران تربیت فرزندان مؤمن و انقلابی، صبور و مقاوم خود را مدیون معلمان با ایمان میداند و لذا قدر منزلت آنان را میداند و جا دارد بر دست آنان بوسه زند.

معلم شهید آیت الله مطهری که این روز با نام و یاد او مزین شده در پاسداری از حریم اسلام و ایمان ملت از هیچ کوششی فروگذار نکرد. او چون سدی عظیم در برابر هجوم سیل آسای تفکر کفر، الحاد و نفاق ایستاد و لایههای هزارتوی آن را افشاء کرد. شهید آیت الله مطهری مدرسه به مدرسه، دانشگاه به دانشگاه، مسجد به مسجد و حوزه به حوزه در سراسر کشور حضور یافت و لحظهای را از روشنگری نسل جوان فروگذار نکرد. آثار پربرکت فکری و نظری و علمی او هنوز پس از گذشت بیش از سه دهه تازگی و طراوت خود را حفظ کرده و نسل جوان را میتواند تا سالها در برابر تفکرات مسموم اندیشههای منحط غربی و شرقی بیمه کند.

حزب مؤتلفه اسلامی با گرامیداشت یاد شهید مطهری و تعظیم و تکریم مقام معلم از این قشر فرهیخته میخواهد در ادامه نقشآفرینی تاریخی خود در برابر شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمن بایستند و ایمان و باور اسلامی نسل جوان را در برابر تندبادهای سیاسی و فرهنگی پاسداری نمایند.

از مسئولین محترم کشور میخواهیم که برای حفظ عزت و کرامت معلمان مطالبات رفاهی آنها را بیش از گذشته در دستور کار قرار دهند تا معلمان عزیز بدون دغدغه معاش به امر صیانت از مرزهای فرهنگی و مقابله با هجوم فرهنگی دشمن کماکان به ایفای نقش خود بپردازند.

از خداوند متعال توفیق و بهروزی معلمان عزیز را مسئلت میداریم.

https://shoma-weekly.ir/7Wl1U8