مجلس

اصولگرایان نشان دادند بیشتر به قواعد دموکراسی آشنا هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اصولگرایان نشان دادند که با قواعد دموکراسی دینی آشنا هستند و این رفتار درس خوبی شد برای کسانی که در سال ۸۸ مدعی تقلب بودند.

لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی تسنیم، با اشاره به تمکین اصولگرایان از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، گفت:‌ اصولگرایان نشان دادند که با تمکین به قانون اساسی و تبعیت از نتیجه انتخابات به‌خوبی با قواعد دموکراسی دینی آشنا هستند.

وی افزود:‌ البته این انتظار از اصولگرایان می‌رود که قانونی عمل کنند، اما از سوی دیگر این رفتار درس خوبی شد برای کسانی که سال 88 مدعی تقلب بودند و از نتیجه انتخابات تبعیت نکردند. می‌دانیم در سال 88 تفاوت 11 میلیونی رأی میان نفر اول و دوم وجود داشت، اما در انتخابات اخیر اختلاف 7دهم درصدی را شاهد بودیم.

نماینده مردم تهران اظهار داشت:‌ در انتخابات اخیر به دنیا نشان دادیم که در چارچوب دین و قانون، کشور ما یکی از مقتدرترین کشورها است و مردم ما نیز بابصیرت‌ترین و هوشمند‌ترین مردم دنیا هستند.

افتخاری در پایان تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه در برابر حماسه ملت ایران سکوت کردند. زیرا دیگر بهانه‌ای نداشتند تا نظام را زیر سؤال ببرند و دیدند که از آرای ملت ایران به‌خوبی محافظت شد و همین موضوع سبب سکوت ‌آنها شد.

https://shoma-weekly.ir/wRVQ0n