ویژه

اصلاح طلبان به دنبال تفرقه میان اصولگرایان هستند

اصلاح‌طلبان دو کار سلبی و ایجابی انجام می‌دهند، هم به دنبال ایجاد ائتلاف میان سلیقه‌های مختلف اصلاح طلب هستند و از سوی دیگر نیز به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه میان اصولگرایان هستند و همه ظرفیت خود را در این راه به کار گرفته‌اند.
محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی نیز در اجلاس دبیران استانهای این حزب گفت: اصولگرایان در انتخابات آینده راهی جز ائتلاف ندارند.

وی در ادامه با اشاره به استراتژی اصلاح طلبان در مقابل اصولگرایان بیان داشت:
اصلاح
طلبان دو کار سلبی و ایجابی انجام میدهند، هم به دنبال ایجاد ائتلاف میان سلیقههای مختلف اصلاح طلب هستند و از سوی دیگر نیز به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه میان اصولگرایان هستند و همه ظرفیت خود را در این راه به کار گرفتهاند.

حبیبی تصریح کرد: اصولگرایان باید توجه داشته باشند وحدت اصولگرایی ضروری است.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر تمامی گروهها و احزاب و شخصیتهای اصولگرا ضرورت وحدت را میدانند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: اصلاح طلبان و دولت به هم نزدیکاند و احتمال اینکه اصلاح طلبان از ظرفیت دولت استفاده کنند بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: حزب موتلفه اسلامی تمام ظرفیت خود را برای ائتلاف اصولگرایان قرار داده است.

حبیبی تاکید کرد: ما در انتخابات آینده با رقیبی جدیتر و مصممتر از گذشته مواجه هستیم و باید برای پیروزی اصولگرایان در انتخابات تلاش کرد.

وی با اشاره به دیدارهای حزب موتلفه اسلامی با جمعیت ایثارگران و حزب پایداری گفت: موتلفه اسلامی ارتباط با همه اصولگرایان را در دستور کار دارد.

حبیبی با اشاره به جلسات همگرایی اصولگرایان با محوریت حجت الاسلام تقوی اظهار داشت: جلسات همگرایی اصولگرایان را شخص آقای تقوی تشکیل داده است و باید در این جلسات همگرایی تقویت شود.

مدیریت پسا مذاکره مهم است

همچنین در این اجلاس دکتر اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ما به تحریمهای غربیها عادت کردهایم و مدیریت پسا مذاکرهای بسیار مهم است که مسئولان باید به بازتابهای این مذاکرات توجه کنند.

همچنین در این اجلاس محمد کاظم انبارلویی رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی نیز با اشاره به مذاکرات هستهای بیان داشت: اگر توافقی میان ایران و ۱+۵ صورت نگیرد مسئول عدم توافق آمریکاییها هستند و نباید دولت و تیم مذاکره کننده را در عدم توافق مقصر دانست.

وی افزود: ما بر حفظ حقوق هستهای و لغو همه تحریمها تاکید داریم و باید مراقب باشیم اگر توافقی صورت گرفت آن توافق توسط غربیها تحریف نشود زیرا در توافقنامه ژنو دیدیم که آمریکاییها سریعا برداشت خود را مطرح کردند.

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: فتنه پایان پیدا نکرده بلکه با قیام ۹ دی مردم و مقاومت نظام محصور شده است. برخیها به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند تا آنها به عنوان قهرمان معرفی شوند.

همچنین در این اجلاس محمد علی امانی قائممقام دبیر کل و دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی به بیان مسائل اجرایی حزب موتلفه اسلامی پرداخت.

https://shoma-weekly.ir/nMH2Op