مجلس

اصلاح طلبان برای جنگ روانی نیازمند حادثه هستند

در این موضوع که اصلاح طلبان جایگاه و پایگاهی در میان مردم ندارند، شکی نیست؛ بنابراین برای ایجاد جایگاه و پایگاه نیازمند حادثه هستند. لذا تلاش می‌کنند که با انتشار اخبار دروغ و کذب برای خود جنجال درست کنند و با استفاده از غوغاسالاری- تبلیغاتی آراء را به خود جلب کنند.
حواشی پررنگ این روزهای اصلاح طلبان و حادثهسازیهای متعدد، حاکی از کلید زدن پروژه مظلومنمایی اصلاح طلبان است که به دنبال کسب محبوبیت از دست رفته خود در فتنه 88 و ... هستند.

سید حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به پروژه مظلوم نمایی طیف اصلاحات در انتخابات آتی اظهار داشت: در این موضوع که اصلاح طلبان جایگاه و پایگاهی در میان مردم ندارند، شکی نیست؛ بنابراین برای ایجاد جایگاه و پایگاه نیازمند حادثه هستند. لذا تلاش میکنند که با انتشار اخبار دروغ و کذب برای خود جنجال درست کنند و با استفاده از غوغاسالاری- تبلیغاتی آراء را به خود جلب کنند.

وی خاطر نشان کرد: آنها مشابه این کار و پروژه را در خرداد سال 76 انجام دادهاند و در سال 92 نیز همین رویه را دنبال کردند. بنابراین اینها به دنبال غوغاسالاری و
مظلوم نمایی هستند، زیرا پایگاهی در میان مردم ندارند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا با بیان حادثه اخیر قرچک یادآور شد: به طور مثال‌‌ اتفاقی که اخیرا در قرچک افتاد؛ درحالی بود که همایش تمام و کمال برگزار شده بود و هیچ کس تلنگری هم نخورده بود زیرا فاصله بین اجتماعکنندگان، باهمایش یک فاصله بسیار زیادی بود. از طرفی همایش برگزار شد و سخنرانان سخنرانی کردند. حتی تصویری که همه رسانه های اصلاح طلب به دروغ، به اجتماعکنندگان نسبت دادند و عکس آقای موسوی لاری را بدون عمامه منتشر کردند، تا القا کنند که این عمامه را اجتماع کنندگان برزمین انداختند، که این دروغ بزرگی بود، زیرا توسط خود ایشان تکذیب شد و در مصاحبه ای بیان کرد که عمامه شان را محافظان انداختند و مردم کاری با اینها نداشتند؛ شاهدیم که رسانه ها این اتفاق را طوری جلوه دادند که گویی جماعتی آمدند و اینها را کتک زدند و همایششان را برهم زدند و نگذاشتند کسی سخنرانی کند!!

وی تاکید کرد: اصلا هیچ نوع تنشی نبوده! اجتماعکنندگان در یک طرف خیابان ایستاده بودند و شعار میدادند و مدعوین هم میرفتند در چلوکبابی که متاسفانه در سال 88 ستاد یکی از سران فتنه بود؛ جای تاسف دارد که احزاب و گروههای داخل جمهوری اسلامی ؛ مسجد، حسینیه و اماکن مقدسه را رها میکنند! حتی تالار و سالن همایش را رها کرده و در چلوکبابی همایش خود را برگزار میکنند!!

نقوی حسینی تصریح کرد: به نظر می رسد همه در آنجا هدفمند کار میکردند، چون آن مکان ستاد میر حسین موسوی بود و برخیها با مچ بند سبز آمده بودند. آنها با این کار به دنبال یادآوری فتنه 88 بودند تا از سران فتنه سخن بگویند. بنابراین اصلاح طلبان به دنبال مظلوم نمایی و
غوغا سالاری هستند تا رای برای خود جمع کنند زیرا پایگاهی درمیان مردم ندارند.همچنین سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس در رابطه با قطعنامه
های اخیرشورای امنیت اظهار داشت: ما اخیرا برخلاف ادعاهای دستگاههای دیپلماسی که مدعی بودند اگر برجام تصویب و اجرایی بشود، موقعیت ما در عرصه بین المللی بهبود مییابد و جایگاه جمهوری اسلامی در سازمان ملل خوب می شود؛ علی رغم این ادعاها، ما هر روز شاهد صدور قطعنامه های جدیدی علیه ایران هستیم. وی خاطر نشان کرد: در دولت گذشته، وقتی به این قطعنامه ها می گفتند این قطعنامه کاغذ پاره ای بیش نیست؛ همین آقایانی که هم اکنون دستگاه دیپلماسی ما را اداره میکنند، به دولت میخندیدند و اذعان داشتند که نتایج آن راخواهیم دید .

نماینده مردم ورامین در نهمین دوره مجلس شورا خاطر نشان کرد: اما بعد از گذشت دو سال از عمر دولت حالا خودشان هم دچار چنین ادبیاتی شدهاند؛ خودشان به جای اینکه جواب انفعال خود را بدهند و محکم و استوار بایستند. ادعا میکنند این قطعنامه طنز تاریخ است که این ادبیات بسیار نزدیک به ادبیات دولت قبل است و خیلی فرقی نکرده است.

وی ضمن محکومکردن عربستان به عنوان یکی از کشورهای ناقض حقوق بشراظهار داشت: به نظر من مشکل از انفعالی برخورد کردن دستگاه دیپلماسی است. متاسفانه کار ما به جایی رسیده که عربستان جنایتکار که مردم یمن را این گونه قتل عام میکند و حجاج مارا قتل عام کرد و داعش تروریست را که مسلمان کشی به راه انداخته را حمایت
می کند ما را به نقض حقوق بشر متهم می کند، چون دستگاه دیپلماسی ما این قدر بی عرضه و منفعل بودند ،
نمیتواند عربستان را محکوم کند که ناشی از ضعف دیپلماتهای ما است .

https://shoma-weekly.ir/orIa74