جامعه

اصلاح طلبان افراطی در مسیر سقوط نهایی

اصلاح طلبان به چند بخش تقسیم شده اند. برخی متوجه واقعیات اصلاحات غربزده و فاصله دار با خط اصیل انقلاب اسلامی شده اند و برگشته اند برخی در حال بررسی و بازگشت هستند بخشی دیگر خود را در اصلاح طلبی و جریان آن نمی یابند و تغییر را در نظر دارند بخشی سکوت کرده و سکوت می کنند بخشی منتظر ببینند کار به کجا می رسد تا تصمیم بگیرند. بخشی هم در حالتی افراطی افتاده اند که نمونه این افراط در نشریات اصلاح طلبی افراطی کاملا آشکار است نتیجه این تقسیم هم معلوم است.

بخش هایی که خود را اصلاح انقلابی می کنند یا تغییر جریان می دهند در نظام می مانند و اگر خدمت کنند خدمت آنها در نگاه مردم قبول خواهد شد و سوابق آنها، مانع حضور و خدمتشان نمی شود. بخش های دیگر منزوی می شوند و جایگاهی نخواهند داشت.

بخش افراطی

بخش افراطی اصلاح طلبان، به علت مسیری که انتخاب کرده اند که مغایر با انقلاب و مبانی اسلام و مصالح و منافع نظام و ایران است در سراشیبی سقوط و تباهی، به جایی می رسند که عناصر و گروهها و جریان های مشابه آنها رسیدند و ساقط شدند.

این بخش در بیانیه ها و در مواضع و مقالات و تحلیل های خود، به صورت مخالفان لجباز و متعصب عمل می کنند و از این رو مورد حمایت استعمارگران و غرب قرار می گیرند، و به گفته خودشان اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی می شوند و جدای از توده مردم، دانسته یا ندانسته در خط دشمنان نظام عمل می کنند و کارشان به دستگیری و زندان و پیامد های آن می رسد و پایان سیاهی خواهند داشت. ثم کان عاقبه الذین اساوا السوای ان کذّبوا بایات الله (و سرنوشت تکذیب کنندگان آیات الهی سرنوشت تلخی است.) و ویلٌ للمکذّبین

https://shoma-weekly.ir/YvO1Y0