مجلس

اصلاح طلبان از در بیرون رفتهاند اما میخواهند از پنجره داخل شوند

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در رابطه با اصلاحات قانون انتخابات اظهار داشت: قانونی که در مجلس مطرح است نیاز کشور است اما ایرادات زیادی هم دارد . این ایرادات در زمان طرح باید حتما برطرف بشود نمایندگان نمی توانند چیزی به طرح اضافه کنند ولی میتوانند یک سری از مواد یا برخی از بندها را حذف کنند.
سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در رابطه با اصلاحات  قانون انتخابات اظهار داشت: قانونی که در مجلس مطرح است نیاز کشور است اما ایرادات زیادی هم دارد . این ایرادات در زمان طرح باید حتما برطرف بشود نمایندگان نمی توانند چیزی به طرح اضافه کنند ولی میتوانند یک سری از مواد یا برخی از بندها را حذف کنند.
عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد : بررسی این قانون در دستور کار مجلس است و نمیتوان آن را از دستور کار مجلس خارج کرد  مگر آنکه تعدادی از نمایندگان درخواست مسکوت شدن آن را کنند. در این شرایط هم نمایندگان باید رای بدهند و با رای مجلس باید طرحی مسکوت بماند یعنی حتی هئیت رئیسه هم نمیتواند آن را از دستور خارج کند. اگر نمایندگان درخواست کنند این طرح 6ماه مسکوت بماند به این دوره از انتخابات نمی رسد ولی با توجه به اینکه دستور کار مجلس است قطعا به این دوره خواهد رسید.   
موسوی با اشاره به اظهارات اخیر موسوی خوئینیها گفت: اصلاحطلبان در موضعی هستند که از در بیرون رفتهاند و میخواهند از پنجره وارد شوند. اگر ما به فتنه 88 برگردیم، همین آقایانی که میگویند اصلاح طلبان جدای از بخش فتنه هستند اینها کسانی بودند که سنگ فتنهگران را به سینه میزدند و از فتنهگران حمایت میکردند و قطعا این ادعا صحیح نیست که خود را جدای از فتنه گران بدانند.
وی  افزود: اکثرا اینها اعلام موضع کردند و صریحا در مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری که در نماز جمعه خطبه خواندند و مردم را به آرامش دعوت کردند و مسوولین را به سعه صدر و آرامش فراخواندند موضع گرفتند و آب به آسیاب دشمن ریختند. یعنی فتنه88 این چند جوانی که  در خیابانها آمدند و سر وصدا به راه انداختند نبودند، سرچشمه اصلی این مسئله در کشورهای خارجی، آمریکا و اسرائیل اشغالگر بود که آنها را پشتیبانی میکرد. این  واکنش ها برای رفع اتهام از خودشان است. البته مردم متوجه این موضوع هستند و هنوز گفته ها و نوشتههای آنها را به خاطر دارند و بعید است از آنها رفع اتهام شود.

https://shoma-weekly.ir/n6lbdZ