مجلس

اسرائیل یهودیان را به صورت هدفمند قربانی می‌کند

اسرائیل همانند ایالات متحده بر اساس قتل عام و نسل کشی بنیان نهاده شده است ، پس طبیعی است که حوادثی نظیر آنچه که در بالتیمور یا فرگوسن شاهد آن هستیم در تل‌آویو به وقوع بپیوندد.نژادپرستی در خون اسرائیلی‌ها است و آنها در این راه کوچک‌ترین ترحمی هم نسبت به شهروندان خود رعایت نمی‌کنند. سرکشی به زندان‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که تنها فلسطینی‌ها قربانی سیاست‌های اسرائیل نیستند و زندانیان سیاسی منتقد اقدامات تل‌آویو در زندان‌های انفرادی محبوس هستند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با پیش کشیدن ارتکاب جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در اشاره به اعمال خشونت‌پلیس اسرائیل علیه مهاجران اتیوپیایی گفت: تل‌آویو همانند واشنگتن بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر محسوب می‌شود و یهودیان را به صورت هدفمند در سرزمین‌های اشغالی قربانی می‌کند.

لاله افتخاری در گفت و گو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری خانه ملت گفت: اسرائیل همانند ایالات متحده بر اساس قتل عام و نسل کشی بنیان نهاده شده است ، پس طبیعی است که حوادثی نظیر آنچه که در بالتیمور یا فرگوسن شاهد آن هستیم در تل‌آویو به وقوع بپیوندد.نژادپرستی در خون اسرائیلی‌ها است و آنها در این راه کوچک‌ترین ترحمی هم نسبت به شهروندان خود رعایت نمی‌کنند. سرکشی به زندان‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که تنها فلسطینی‌ها قربانی سیاست‌های اسرائیل نیستند و زندانیان سیاسی منتقد اقدامات تل‌آویو در زندان‌های انفرادی محبوس هستند.

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی با تبلیغات فریبنده تلاش می‌کند که یهودیان سراسر جهان را برای تثبیت سرزمین موهوم موعود به سرزمین‌های اشغالی بکشاند ولی در واقع زندگی یهودیان را برای منافع خود مصادره می‌کند.

وی در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی تنها مردم غزه را تحت محاصره قرار نداده است ، بلکه ساکنان سرزمین‌های اشغالی و مهاجران یهودی از کشورهای دیگر را به نوعی محبوس کرده‌است. تل‌آویو به شدت از مهاجرت معکوس یهودیان واهمه دارد زیرا این موضوع فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی را تسهیل می‌کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در انتها گفت: حوادثی نظیر اعمال خشونت نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی که علیه معترضان اتیوپیایی در سایه تبعیض نژادی به وقوع پیوسته است به خودی خود نشان دهنده فروپاشی نظام اجتماعی و اخلاقی در سرزمین‌های اشغالی است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری خانه ملت به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پس از انتشار ویدئویی از سربازی اتیوپیایی‌تبار رژیم صهیونیستی که توسط ماموران پلیس در تل آویو کتک می‌خورد هزاران یهودی اتیوپیایی در تل‌آویو دست به تظاهرات زده و با نیروهای پلیس درگیر شدند. بسیاری از این مهاجران می‌گفتند که مالکان صهیونیست خانه‌شان را به آنها اجاره نمی‌دهند.یهودیان اتیوپیایی تبار در سرزمین‌های اشغالی که حدود ۱۳۵ هزار نفر هستند، پائین‌ترین درآمد و سطح زندگی را در این کشور دارند. بسیاری از آنها به دلایل مالی از ادامه تحصیل محروم ‌می‌شوند و تعدادی از زندانیان رژیم صهیونیستی را آنها تشکیل می‌دهند.

https://shoma-weekly.ir/w73H8o