مجلس

اسداللهی: بازی با کلمات نمی تواند ماهیت فتنه را تغییر دهد

در سال 88 طیف مشارکت و دیگر دوستان شان تقلب را مطرح کردند و با القای غلط به برخی از این کاندیداها با نادیده گرفتن سخنان ناصحین نظام، مشکلاتی را برای کشور و مردم به وجود آورند.
غلامرضا اسداللهی عضو فراکسیون موتلفه اسلامی در رابطه بااظهارات برخی از مدعیان تقلب مبنی براینکه فتنه 88 تدلیس سیاسی بوده است نه تقلب اظهار داشت: بعد از انتخابات88، عده ای با عدم  تمسک به قانون مباحثی را با عناوین تقلب و تخلف مطرح کردند، که منجر به خسارت های بسیار زیادی برای نظام شد.

وی افزود: این حوادث به تعبیر مقام معظم رهبری فتنه ای حساب  شده بود، اما این مسأله که عده ای بیان  کنند تقلبی صورت نگرفته است، در حالی که درآن موقع  خود مدعی تقلب بوده اند و با طرح  تدلیس سیستماتیک و یا تدلیس سیاسی پیش رفته اند، جای تامل دارد.

نماینده مردم تربت جام در ادامه خاطر نشان کرد:البته عناوین، خیلی نمی تواند ماهیت مسائلی را که در آن مقطع زمانی برای نظام و ارکان نظام به وجود آورد عوض کند.

وی افزود: سال 88 دشمن با طرح و برنامه ریزی توطئه ای عمیق را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی شروع کرد و با استفاده از رسانه هایی که در اختیار داشت  و متاسفانه برخی از نیروهایی که در داخل نظام بودند و بعضا دارای مسوولیت و سابقه فعالیت در نظام را داشتند، نا خودآگاه در نقشه ای که دشمن طراح آن بود افتادند و همگرایی و تحرکات همسو آنان با دشمنان اتفاق افتاد که موجب خسران جدی برای نظام هم در داخل و هم در عرصه بین الملل شد.

اسداللهی با بیان اینکه با توجه حضور حماسی مردم در سال 88 انتخابات ایران باید به یک فرصت طلایی در عرصه داخلی و بین الملل تبدیل می شد، اظهار داشت: شیرینی  انتخابات 88 با توجه به حضور حماسی مردم پای صندوق رای به کام ملت تلخ شد، در صورتی که ما می توانستیم از این مسئله به عنوان یک فرصت طلایی هم در داخل و هم در خارج از کشوراستفاده نماییم و همین امر در عرصه بین الملل بسیار تاثیرگذار بود، اما  بحث هایی که تحت عنوان تقلب و عدم امانت داری و مانند آن مطرح شد، چهره نظام را
خدشه دار کرد و القای از هم گسیختگی و عدم وحدت و همدلی در میان مردم را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری اذعان کرد: البته انتخابات اخیر ریاست جمهوری امانت داری جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت. آنچه مهم است حفظ امانت و حفظ دیدگاه مردم است، چنانچه در گذشته نیز با برگزاری انتخابات سالم این مسئله تکرار شده بود. در سال 76 نیز کاندیدای اصلاح طلبان بر روی کار آمد و سال 84 سال اصلاح طلبان مجری انتخابات بودند ولی کاندیدای مخالف آنان برسر کار آمد. این دوره هم برخلاف القا دشمن مردم و رهبری نظام برنده انتخابات شدند که با مشارکت حداکثری زمینه تحقق حماسه سیاسی را فراهم کردند و مهم ترین ویژگی این انتخابات اثبات حقانیت نظام در امانت داری خودش و مصونیت نظام بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورا ی اسلامی  اظهار کرد: در سال 88 طیف مشارکت و دیگر دوستان شان تقلب را مطرح کردند و با القای غلط به برخی از این کاندیداها  با نادیده گرفتن سخنان ناصحین نظام،  مشکلاتی را برای کشور و مردم به وجود آورند.

وی  با اشاره به اینکه فتنه 88 فراموش شدنی نیست، افزود: تاریخ حوادث را ثبت و ضبط می کند و آیندگان آن را مورد قضاوت قرار خواهند داد و بی اساس بودن  مدعیان تقلب را اثبات خواهد کرد. البته این مسئله دلیل نمی شود ما همه افراد را فتنه گر و از حامیان فتنه بدانیم ، این امر هم صحیح نیست، اما بحث فتنه در حد، ظرفیت و جایگاه خودش منطبق با منویات مقام معظم رهبری باید بررسی شود.

https://shoma-weekly.ir/uzQOSf