مجلس

استیضاح هیچ وزیری به مصلحت نظام نیست

روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا با بیان مخالفت خود در خصوص استیضاح وزیر کار گفت: اول آنکه از عمر دولت چیزی باقی‌نمانده است و در این استیضاح دو حالت وجود دارد یا این استیضاح رای نمی‌آورد و هیچ اتفاقی نیفتد؛ در این صورت هم وقت ملت و هم مجلس تلف شده است که این کار درستی نیست.

روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا با بیان مخالفت خود در خصوص استیضاح وزیر کار گفت:  اول آنکه از عمر دولت چیزی باقینمانده است و در این استیضاح دو حالت وجود دارد یا این استیضاح رای نمیآورد و هیچ اتفاقی نیفتد؛ در این صورت هم وقت ملت و هم مجلس تلف شده است که این کار درستی نیست.

وی در ادامه افزود: در حالت دوم در نظر گرفتن اینکه این استیضاح رای میآورد که در این صورت دولت یک نفر را تا سه ماه به عنوان سرپرست انتخاب میکند تا وزیر انتخاب شود.

به نظر میرسد در این صورت نیزهیچ آدم عاقل و موثر و تاثیر گذاری هم این وزارتخانه را در این مدت کوتاه قبول نمیکند زیرا دیگر جای کار مفید ندارد. بهر حال این استیضاح به مصلحت نظام نیست.

 عباسپور خاطر نشان کرد: از طرفی ما  در جنگ استثنایی به سر میبریم. ما الان درگیر یک جنگ اقتصادی با دشمن هستیم.

0بالاخره کشور نیاز به ثبات، همدلی، همگرایی و هم افزایی و وحدت دارد. تاکید مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف با قوا و مردم چنین  بیان میشود که وحدت و همدلی داشته باشیم.

وی ادادمه داد: هنگامی که ما بحث استیضاح را مطرح میکنیم این در واقع همدلی دولت و مجلس را که آغاز شده است از بین میبرد در نتیجه اختلاف را تشدید میکند. آن شرایط معیشتی برتر که انتظار میرود دولت و مجلس بنشینند و برای آن راهکار ارائه بدهند از  بین خواهد رفت.
https://shoma-weekly.ir/FUXMdC