جامعه

اسامی برگزیدگان مسابقه سومین سوگواره عکس عاشورایی

امیر نظیفی رئیس واحد جوانان حزب‌موتلفه اسلامی اسامی برگزیدگان مسابقه سومین سوگواره عکس عاشورایی را اعلام کرد.
امیر نظیفی رئیس واحد جوانان حزبموتلفه اسلامی اسامی برگزیدگان مسابقه سومین سوگواره عکس عاشورایی را اعلام کرد.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) درخصوص چگونگی برگزاری این مسابقه گفت: زمان برگزاری این مسابقه از اول ماه محرم تا انتهای آن بود که با توجه به درخواست‌‌های مکرر جهت تمدید مسابقه تا تاریخ 10 صفر به طول انجامید.

وی افزود: در این مسابقه که در سطح جوانان و نوجوانان برگزار و برای شرکت عموم آزاد بود با استقبال خوبی از 21 استان کشور از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، قم، مرکزی، همدان، خراسان شمالی، زنجان، ایلام، کرمان، گیلان، مازندران،، قزوین،، یزد برگزار شد.

دبیر سوگواره عکس عاشورایی درخصوص برگزیدگان و نحوه انتخاب آنها اظهار داشت: 130 نفر (107نفر برادر و 23 نفر خواهر) در این مسابقه با 355 اثر شرکت کردند و هیأت داوران که متشکل از آقایان سید حامد حسینی، محمود مخبری، وهاب محمدی، مصطفی مجیدی نسب، میثم زرندی، محمد حسن توسلی، مصطفی حسن بیگی بود از این تعداد آثار در مرحله اول 31 عکس و در مرحله دوم 5عکس نهایی را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: نفر اول این مسابقه محمد وروانی فراهانی از اراک، نفر دوم مهدی معتمد از قزوین، نفر سوم امیر عنایتی از تربت جام، نفر چهارم سمیرا ابراهیمی از زنجان و نفر پنجم زهرا همت از استان تهران انتخاب شدند. همچنین سعید سرشار رتبه اول از نظر بازدیدکنندگان سایت را بهدستآورد و رضا نجفلو نیز نفر اول از نگاه بازدیدکنندگان نمایشگاه شد.

وی درخصوص نمایش آثار برگزیدگان مسابقه اظهار داشت: 31اثر برگزیده نیز جواز حضور در نمایشگاه عکس را که در مراسم عزاداری و روضه دهه آخر صفر حزبموتلفه اسلامی در تهران را کسب و جهت بازدید علاقهمندان به نمایش درآمدند.

گفتنی است 31اثر منتخب نیز در سایت حزبموتلفه اسلامی و وبگاه واحد جوانان در این ایام جهت اعلام نظر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

https://shoma-weekly.ir/kHklYa