جامعه

از حمل و نقل چه خبر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران: در حال حاضر شرکت واحد اتوبوسرانی تهران دارای 6584 دستگاه اتوبوس است که از این تعداد 2561 دستگاه در بخش عمومی (40 درصد) و 4230 دستگاه در بخش خصوصی (60 درصد) فعال هستند. البته ممیزی دوره‌ای شرکت‌های خصوصی صورت گرفته به گونه‌ای که تعداد شرکت‌ها از 24 به 18 شرکت کاهش یافته و رتبه‌‌بندی شرکت‌های خصوصی به صورت دوره‌ای ادامه دارد.
امیر زینلی


میگن : مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران: در حال حاضر شرکت واحد اتوبوسرانی تهران دارای 6584 دستگاه اتوبوس است که از این تعداد 2561 دستگاه در بخش عمومی (40 درصد) و 4230 دستگاه در بخش خصوصی (60 درصد) فعال هستند. البته ممیزی دورهای شرکتهای خصوصی صورت گرفته به گونهای که تعداد شرکتها از 24 به 18 شرکت کاهش یافته و رتبه‌‌بندی شرکتهای خصوصی به صورت دورهای ادامه دارد.

میگم : به این میگن خصوصی سازی!

***

میگن : معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ: بر اساس پژوهشهای انجام شده، 84 درصد تصادفات ایران در روزهای معمولی و کاملا آفتابی اتفاق میافتد. بر اساس تجزیه و تحلیل تصادفات راههای بین شهری ایران، در ایجاد تصادفات؛ عامل محیط 2 درصد، وسیله نقلیه 13 درصد، جاده ، 22 درصد و عامل انسانی 63 درصد نقش دارند.

میگم : ازمتخصصینی که می خواستن بارون مصنوعی تولیدکننددعوت کنید،شاید آمار تصادفات بیادپایین!

***

میگن : رئیس پلیس راهور کشور: در سال 85 با شش میلیون خودرو، 28 هزار نفر در جادههای کشور با کشته میشدند اما در حال حاضر با 16 میلیون خودرو به کمتر از 19 هزار کشته رسیدهایم.

میگم : نتیجه: هرچه خودرو بیش تر، اون وقت ترافیک بیش تر، اون وقت سرعت کم تر و رو به صفر، و در نهایت تصادف هم کم تر!

https://shoma-weekly.ir/pTQMHQ