مجلس

از حادثه منا بگذریم تکرار می شود

این موضوعی است که امکان دارد به هر بهانه ای دوباره تکرار شود، بنابراین همه ی دستگاه ها و قوای سه گانه وظیفه دارند ابعاد مختلف فاجعه منا را بررسی و حقوق ملت ایران را پیگیری نمایند.
لاله افتخاری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان، درباره اقدامات و برنامه های مجلس شورای اسلامی در برخورد و بررسی فاجعه منا و کشته شدن تعدادی از هموطنان در این حادثه گفت: پیرامون این موضوع کمسیون امنیت ملی گروهی را برای بررسی ابعاد گوناگون این حادثه بسیج کرده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: در فراکسیون دفاع مقدس هم به صورت جدی پیگیر بررسی حقوق هموطنانمان هستیم و مجلس وظیفه دارد برای دفاع از حقوق همه این عزیزان از تمامی ظرفیت های خود استفاده کند و در این مسیر حتما همه حمایت خود رابه کار خواهد گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری این مسئله به صورت حقوقی از طریق مراجع ذی صلاح تصریح کرد: این موضوع مهمی است که هر سه قوه به صورت هماهنگ باید آن را دنبال کنند.

افتخاری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نباید تحت هیچ شرایطی از حق شهروندان خود بگذرد خاطرنشان کرد: این موضوعی است که امکان دارد به هر بهانه ای دوباره تکرار شود، بنابراین همه ی دستگاه ها و قوای سه گانه وظیفه دارند ابعاد مختلف فاجعه منا را بررسی و حقوق ملت ایران را پیگیری نمایند.

https://shoma-weekly.ir/iBu8Ve