مجلس

ارزیابی عملکرد دولت در انتخابات آینده نقش مهمی دارد

بر اساس شاخص متداول ارزیابی دولتها می‌توانیم به درستی دریابیم که نتیجه عملکرد دولت در این دوران چگونه بوده است و بر اساس همین ارزیابی‌ها می‌توانیم برای دولت آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم
رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در خصوص ضرورت ارزیابی دولت در هفته دولت گفت: ارزیابی عملکرد دولت می‌تواند در انتخابات آینده تأثیر بسزایی داشته باشد. زیرا ما با مراجعه به مستندات، بر اساس عمل‌گرایی می‌توانیم به الگویی دست پیدا کنیم. به طوری که برای آنکه مشخص شود کدام دولت در اجرای برنامه خود موفق بوده است می‌توانیم با ارزیابی بدان دست پیدا کنیم.
وی افزود: بر اساس شاخص متداول ارزیابی دولتها می‌توانیم به درستی دریابیم که نتیجه عملکرد دولت در این دوران چگونه بوده است و بر اساس همین ارزیابی‌ها می‌توانیم برای دولت آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم به طوری که از تجربیات و نقاط قوت و ضعف در دولت می‌توانیم استفاده کنیم تا در آینده دولتی کارآمدتر و موفق‌تری انتخاب کنیم.
همچنین این عضو فراکسیون موتلفه اسلامی درمورد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در خصوص اقتصاد مقاومتی که اخیراً از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است، باید گفت: با توجه به موقعیت فعلی کشور و تحریم‌هایی از سوی استکبار جهانی صورت پذیرفته است، این مسأله از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری در طی سالهای گذشته با نام‌گذاری سالها با عناوین گوناگون اقتصادی چون سال جهاد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی، و... به این مهم توجه داشته‌اند و نشان از ژرف‌اندیشی و دوراندیشی ایشان است.
امروز نیز با توجه به تحریم‌ها ایشان مبحث اقتصاد مقاومتی را مطرح نموده‌اند. البته هدف اقتصاد مقاومتی، ریاضت اقتصادی نیست بلکه مبارزه و مقاومت با این تحریم‌ها است که باید الگوی آن از سوی مسئولین اقتصادی طراحی شود و به جامعه تسری دهیم تا بتوانیم در مقابل این تحریم‌ها استقامت داشته باشیم و از این مرحله‌ای که طراحی دشمنان است به خوبی همانند مراحل دیگر عبور کنیم.

https://shoma-weekly.ir/snUDtq