مجلس

ارائه متن پیشنهادی حزب مؤتلفه اسلامی در رابطه با جرم سیاسی

فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی به ریاست دکتر عبدالرضا مصری تشکیل جلسه داد. در این نشست مسائل مربوط به جرم سیاسی مورد تحلیل و بررسی اولیه قرار گرفت و متن پیشنهادی حزب مؤتلفه اسلامی در رابطه با جرم سیاسی به نمایندگان فراکسیون تقدیم شد

فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی به ریاست دکتر عبدالرضا مصری تشکیل جلسه داد. در این نشست مسائل مربوط به جرم سیاسی مورد تحلیل و بررسی اولیه قرار گرفت و متن پیشنهادی حزب مؤتلفه اسلامی در رابطه با جرم سیاسی به نمایندگان فراکسیون تقدیم شد، تا با جمع بندی نظرات کارشناسانه آنها در این راستا، نظر جمع فراکسیون حزب مؤتلفه در خصوص جرم سیاسی اعلام شود.

همچنین فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی، موضوع استانیشدن انتخابات را در دستور کار خود قرار داد. در روند بررسی این طرح، نمایندگان نظرات موافق و مخالف را به صورت کارشناسانه بیان کردند. براین اساس دیدگاهها، پیامدها و نقاط مثبت و منفی طرح استانیشدن انتخابات بررسی شد که متعاقباً برای تحلیل و بررسی اعضای فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی به حضور نمایندگان خانه ملت قرار خواهد گرفت، تا فراکسیون در روند تسهیل بررسی و تصویب این قانون، به وظیفه خود عمل نموده باشد.

اخبار و تحلیل مسائل روز توسط نمایندگان ارائه شد. همچنین رسیدگی به مسائل 16آذر، روز دانشجو و مباحث مطرح‌‌شده توسط ریاست محترم جمهوری مورد بررسی و دقت قرار گرفت تا در این زمینه نیز از سوی نمایندگان تذکرات لازم داده شود.

https://shoma-weekly.ir/ohhGGz