مجلس

اختصاص یک درصد بودجه به حوزه زنان، ملغی شد

علی‌رغم دفاع ما از این تبصره در کمیسیون تلفیق، آقای کاتب با آن مخالفت کردند که این مخالفت منجر به حذف این تبصره از لایحه بودجه شد و در مصوبات کمیسیون تلفیق قرار نگرفت.
رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ‌از حذف تبصره مربوط به اجرای ماده 230 برنامه پنجم توسعه در کمیسیون تلفیق خبر داد.

فاطمه رهبر ، در این خصوص تصریح کرد: فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، ‌طی پیشنهادی به کمیسیون تلفیق درخواست مکلف شدن دستگاه‌ها به اختصاص یک درصد از بودجه برای برنامه حوزه زنان و خانواده که در بند ط تبصره 20 لایحه بودجه 93 بدان اشاره شده را ارئه کرده بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: علی‌رغم دفاع ما از این تبصره در کمیسیون تلفیق، آقای کاتب با آن مخالفت کردند که این مخالفت منجر به حذف این تبصره از لایحه بودجه شد و در مصوبات کمیسیون تلفیق قرار نگرفت.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ‌گفت: از آنجایی‌که این تبصره در کمیسیون فرهنگی مجلس رأی آورده و طرح موضوع شده است، بر اساس آیین‌نامه مجلس، این پیشنهاد ما چاپ می‌شود و در صحن علنی مطرح خواهد شد.

نماینده مردم تهران در خانه ملت خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز این تبصره در کمیسیون تلفیق رد شده بود، ولی در صحن علنی بنده پیشنهاد بازگشت به لایحه دولت را مطرح کردم و با قید مجاز شدن دستگاه رأی آورد. امسال نیز ما تلاشمان را در این راستا انجام خواهیم داد.

https://shoma-weekly.ir/ID3Phn