جامعه

اخبار کوتاه

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دیدار اخیر خود با رهبر انقلاب گفت: اولین چیزی که ایشان به بنده فرمودند، «تأکید بر اجرای جدی سند تحول بنیادین» بود. اجرای سند تحول، ‌ تکلیفی است که موظف به اجرای آن هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دیدار اخیر خود با رهبر انقلاب گفت: اولین چیزی که ایشان به بنده فرمودند، «تأکید بر اجرای جدی سند تحول بنیادین» بود. اجرای سند تحول، تکلیفی است که موظف به اجرای آن هستیم.

***

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: شهرداری تهران اجرای شش برنامه کاهش آلودگی هوای پایتخت را در دستور کار دارد.

***

وزیر کشور مطرح کرد، آمارها نشان از رضایتمندی مردم در رابطه با تلاش پلیس برای ایجاد امنیت در جامعه دارد که این، نشاندهنده نگرش جامعهمحور نیروی انتظامی است. وی افزود: دولت در رابطه با تامین امنیت، بودجه و اختیاراتی را به ناجا میدهد.

***

معاون شهردار تهران با اشاره به اختصاص بودجه پنج هزار میلیاردی به حمل و نقل کشور، گفت: حمل و نقل درون شهری فقیرترین بخش بودجه سال ۹۳ خواهد بود. متاسفانه بیش از سه سال است که هیچ اتوبوسی به کلان شهرهای کشور داده نشده است. بیش از ۹ هزار اتوبوس نیاز فعلی کشور است.

***

رئیسجمهور در حکمی محمدعلی نجفی را به سمت مشاور رئیسجمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب و با استعفای وی از ریاست سازمان میراث فرهنگی موافقت کرد.

روحانی در حکمی دیگر نیز مسعود سلطانی فر را به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد.

https://shoma-weekly.ir/jxA1WI