مجلس

اتفاقات مسجد النبی و حرمین شریفین منجر به از بین رفتن آثار تاریخی اسلام است

لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی اقتصادی نباید به مسائل حاشیه ای پر‌داخت اظهار داشت : قطعا مردم ما انتظار دارند که مسوولین اگر اختلاف نظر و سلیقه با یکدیگر دارند در جلسات محرمانه به دور از تنش‌زایی در جامعه به حل و فصل آن بپردازند و قطعا آن فردی که دلایل بیشتری دارد و معتبر تر صحبت می کند طبق قانون حرف آن باید ملاک قرار بگیرد و دیگران از او تبعیت کنند.
لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی اقتصادی نباید به مسائل حاشیه ای پر‌داخت اظهار داشت : قطعا مردم ما انتظار دارند که مسوولین اگر اختلاف نظر و سلیقه با یکدیگر  دارند در جلسات محرمانه به دور از تنش‌زایی در جامعه به حل و فصل آن بپردازند و قطعا آن فردی که دلایل بیشتری دارد و معتبر تر صحبت می کند طبق قانون حرف آن باید ملاک قرار بگیرد و دیگران از او تبعیت کنند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد : به نظر می رسد اکنون که بیشترین هم و غم مسوولین مسایل و مشکلات اقتصادی مردم است . آنان باید یک برنامه ریزی دقیقی را برای حل این معضل پیدا کنند و با  دشمنان داخلی و خارجی برخورد  نمایند. به طوری که انتظار می رود طبق فرمایشات مقام معظم رهبری  که توصیه به وحدت و همگرایی برای حفظ این مهم داشتند کوشا باشند و به آن پایبند باشند‌.
این عضو فراکسیون موتلفه اسلامی با اشاره به تخریب مسجد النبی توسط سعودی ها تصریح کرد: آنچه در رابطه با مسجد‌النبی و حرمین شریفین اتفاق می افتد منجر به از بین رفتن آثار تاریخی پانزده قرن اسلامی است که باید توجه داشت  اینها نشانه هویت اسلامی ما است و همه مسلمین باید نسبت به این امر ساکت نمانند و ممانعت لازم  را به عمل آورند.  
وی افزود:  به نظرمی رسد که همه مسلمانان با تشکیل همایش همبستگی و وحدت و همگرایی که بین مسلمانان جهان وجود دارد ، اقداماتی  را در این راستا داشته باشند و نسبت به برنامه های عربستان اقدامات پیشگیرانه ای داشته باشیم.  

https://shoma-weekly.ir/ugJ2SC