مجلس

اتخاذ مواضع غیر منطقی کار توفیقی را برای رای اعتماد سخت کرده است

به نظر می رسد وضعیت سرپرست وزارت آموزش وپرورش مطلوب تر از دو وزارتخانه دیگر باشد و سرپرست ورزش و جوانان و آموزش عالی نتوانند رای مطلوب را از نمایندگان اخذ کنند.
فرهاد بشیری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  در رابطه با معرفی احتمالی سرپرست وزارتخانههای آموزش عالی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به مجلس و وضعیت رای اعتماد  این سه وزیر جا مانده ازکابینه یازدهم  اظهار داشت: به نظر می رسد وضعیت سرپرست وزارت آموزش وپرورش مطلوب تر از دو وزارتخانه دیگر باشد و سرپرست ورزش و جوانان و آموزش عالی نتوانند رای مطلوب را از نمایندگان اخذ کنند.

عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی با بیان علت عدم رای اعتماد به وزرای پیشنهادی تصریح کرد: علت این مسئله عملکرداین افراد در زمان سرپرستی این وزارتخانه است و دیگری کارنامه گذشته آنان است که مورد توجه نمایندگان قرار دارد.

وی با اشاره به عملکرد آقای توفیقی در وزارت علوم و آموزش عالی خاطر نشان کرد: شرایط آقای توفیقی در کسب رای اعتماد سختتر از آقای صالحی امیری است.  عملکرد وی در عزل و نصبها، دانشگاه آزاد و اعلام مواضع غیر منصفانه از دلایل  نامطلوب بودن شرایط آقای توفیقی در مجلس است.

بشیری در ادامه تاکید کرد: از یک وزیر انتظار می رود که مواردی را که مطرح می کند، متقن و دقیق باشد، اگر مسائلی مطرح شود که دقیق نباشد این زیبنده یک مدیر نیست . خصوصا مدیر ارشد که قطعا باید مطالبی را که مطرح می کند با واقعیتها و مستندات منطبق باشد.

شایان ذکر است که  در حال حاضر آقایان فانی، سرپرستی وزارتخانه آموزش وپرورش، صالحی امیری، وزارتخانه ورزش وجوانان و توفیقی وزارت علوم و آموزش عالی را بر عهده دارند.

https://shoma-weekly.ir/LBaGQE