مجلس

اتحادیه عرب در بحرین شیطنت می کند

غضنفرآبادی: اگر بحث رفراندوم است مردم بحرین باید خود انتخاب کنند که استقلال داشته باشند و یا به عربستان ملحق شوند. البته اینها شیطنتهای اتحادیه عرب است که صورت می گیرد.آ
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در رابطه با بحث رفراندوم در بحرین مبنی بر انتخاب تداوم استقلال و یا الحاق به  عربستان سعودی که از سوی برخی از جوامع مطرح شده است گفت: به نظر بنده اگر بحث رفراندوم است مردم بحرین باید خود انتخاب کنند که استقلال داشته باشند و یا به عربستان ملحق شوند. البته اینها شیطنتهای اتحادیه عرب است که صورت می گیرد.آنان می دانند بحرین مردم مسلمان و با اندیشه های ناب اسلامی دارد که انسانهای آزاده خواه و با بصیرتی هستند . از طرفی عربستان با ایجاد فضای خفقان برای مردم خود اصلا تناسبی با بحرین ندارد و گاها اتحادیه عرب از این صحبتها  می‌کند و این لقمه ای نیست که به راحتی از گلوی کسی بتواند پایین برود .
وی افزود: به نظر من این مواضع نشان از تبلور خواسته های مردم است . به طوری که حاکمانی باید آنجا باشند که شان و قدر ملت بحرین را نگه دارند و هنگامی که کسانی  چنین تصمیماتی را برای ملت بحرین می گیرند شأن و جایگاه آنان را در نظر نگرفته‌اند و حقوق مردم بحرین برای آنها اهمیتی ندارد. بنابراین این نوع موضع‌گیری‌ها خود جایگاه ومظلومیت ملت بحرین و خواسته های به حق آنان را برای مردم جهان تثبیت می کند.


https://shoma-weekly.ir/tYwqDC