ویژه

آیت الله باریک بین: هنوز برای رسیدن به وحدت دیر نشده است/ آل اسحاق: باید از ظرفیت های درون خیمه نظام استفاده شود

دکتر یحیی آل اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامی و ائتلاف اکثریت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری با آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفت و گو کرد.
دکتر یحیی آل اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامی و ائتلاف اکثریت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری با آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی آیت الله باریک بین با اشاره به شرایط انتخابات و حضور اصولگرایان و با تأکید بر وحدت گفت: هنوز برای وحدت دیر نشده و بعد از تأیید صلاحیت ها می توان به یک نفر رسید. علما و بزرگان باید معیار ها را مشخص و امتیازات نامزد ها را بررسی کنند تا مشخص شود کدام نامزد صلاحیت و مقبولیت بیشتری دارد.

وی افزود: معیارهای هر فرد بیشتر بود او را انتخاب کنند و بقیه نامزدها نیز به او کمک کنند.

آیت الله باریک بین با تأکید بر اهمیت مقبولیت نامزد انتخاباتی تصریح کرد: باید تلاش کنیم زمینه مقبولیت را برای نامزد نهایی فراهم کنیم .

همچنین در این دیدار دکترآل اسحاق با اشاره به وضعیت کشور گفت: امروز ایران اسلامی بالقوه های بسیار خوبی دارد و در حوزه های مختلف پیشرفت های خوبی داشته ایم اما با چالش های مختلفی مواجه هستیم.

وی افزود: جهان از قدرت ایران ترس دارد زیرا می داند ما داعیه حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) را داریم و ایران تاثیرگذاری بسیاری در منطقه و جهان دارد.

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه غربی ها علیه ایران برنامه و نقشه دارند تصریح کرد: خاورمیانه شیشه عمر دنیا است به همین دلیل می خواهند این منطقه را زیر سلطه خود داشته باشند.

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: یکی از مشکلات کشور استفاده نکردن از سرمایه های اجتماعی در کشور است. ما می دانیم که فتنه گران، سلطنت طلب ها، منافقین انحرافی ها و... جایی در مسئولیت های اجرایی کشور ندارند اما باید از بقیه ظرفیت های در درون خیمه نظام استفاده شود.

آل اسحاق با اشاره به آرایش سیاسی کشور در انتخابات بیان داشت: اصولگرایان، اصلاح طلبان ،طرفداران دولت و مستقلین در انتخابات آینده حضور دارند. اصلاح طلبها برای پیروزی در انتخابات خیز برداشته اند و در ظاهر متشتت هستند اما هدف مشترک آنها این است که اصولگرایان پیروز نشوند . سرمایه گذاری اصلی اصلاح طلبان برای انتخابات شوراهاست .

وی در ادامه با تأکید بر وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده گفت: بخشی از اصولگرایان معتقدند اصلاحطلبان و حامیان دولت پایگاهی ندارند و می تواند رقابت بین اصولگرایان شکل گیرد اما به نظر ما رقابت اصولگرایان خطر دارد .

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: ما در ائتلاف 5 نفره و همچنین ائتلاف سه نفره قبول داریم که جامعتین فصلالخطاب است.

در حال حاضر اقبال عمومی مردم به جریان اصولگرایی است و تشتت نباید به اصولگرایی ضربه وارد کند.


https://shoma-weekly.ir/S4ZiGl