ویژه

…آنگاه می گوییم صد رحمت به علی لاریجانی

اگر اعضای جبهه پایداری به ریاست مجلس برسند آنگاه می گوییم صد رحمت به علی لاریجانی.

نادران نماینده تهران در نشستی در خصوص تمایز رویکرد جبهه متحد اصولگرایان با جبهه پایداری و اینکه اگر آنها مدیریت مجلس را بر عهده بگیرند چه برنامه ای دارند، گفت: مدیریت مجلس در حال حاضر هم دست ما نیست و ما در مدیریت فعلی نقش اساسی نداشتیم بلکه مسئولیت با آقای لاریجانی و دوستان‌شان بود. در عین حال که نسبت به مدیریت آقای لاریجانی اعتراض داشتیم نسبت به آن تصوری که از اعضای جبهه پایداری داریم اگر آنها به ریاست مجلس برسند آنگاه می گوییم صد رحمت به علی لاریجانی.
وی با اشاره به اینکه تصورم از جبهه پایداری این است که مرکزیت آنها ترکیبی از وزیران مقاطع مختلف دولت احمدی‌نژاد است که پایگاه رای آنها متمرکز در ستادهای رایحه خوش خدمت و موسسه‌های منتسب به آیت‌الله مصباح یزدی است، گفت‌: جبهه پایداری به غیر از کلیاتی که در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی تعریف می‌شود رویکرد خاصی در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی ندارد و دقیقاً‌ نمی‌دانیم که آنها طرفدار اقتصاد دولتی هستند و یا بازار آزاد و راه حل آنها برای حل معضلات کشور چیست. به همین دلیل در مناظره‌های دور اول انتخابات دور اول مجلس هرگاه از آنها می خواستند عنوان می‌کردند که برنامه پنجم توسعه وجود دارد و نیاز به ارایه برنامه از سوی ما نیست.
نامزد جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: در جبهه پایداری همواره بنا بر دفاع از رئیس جمهور به هر قیمتی است. در حالی که ما اعتقاد داریم هیچکس پایین تر از رهبری برای ما محور وحدت نیست و باید بر محور رهبری وحدت کنیم، لذا همه آدم‌های حکومت ذیل رهبری قابل نقد کردن و انتقاد هستند و شخص پرستی برای ما موضوعیت ندارد.

https://shoma-weekly.ir/bUT91g