مجلس

آقای ریاست جمهور می توانستند خیلی با ملاطفت بیشتری صحبت کنند و فضای همکاری بیشتری را فراهم کنند

آقای رئیس جمهور منتخب ملت است و گاهی سخنانی را با مردم از طریق رسانه ملی در میان می گذارند. اما ما معتقد هستیم برخی از سخنان قبل از اینکه رسانهای شود و عمومی مطرح بشود در یک فضای خاص قابل طرح است تا عکس العملهای منفی و یا باز خوردهای تنش زا با خود به همراه نداشته باشد .
غلامرضا اسداللهی نماینده مردم تربت جام در رابطه با سخنان اخیر رئیس جمهور گفت: به اعتقاد بنده فضای جامعه باید به سمتی  پیش برود که آرامش در جامعه حاکم بشود و همه مردم امید وار باشند که تمام تلاشهای مسوولین در جهت اهداف نظام و انقلاب است . نباید هر دستگاهی خود را یک جزیره ببیند و بر مبنای جایگاه خود صحبت کند .توقع این است که در این مدت باقی مانده همه دست به دست هم  دهیم و مسایل را به سمت و سویی ببریم تا مشکلات  کشور حل بشود .
وی افزود : مجلس و دولت و قوه قضائیه هر کدام در جایگاه خودشان باید این امانتی را که مردم به دوش ما گذاشتهاند را به سلامت به مقصد برسانیم.  من فکر می کنم که آقای ریاست جمهور می توانستند خیلی با ملاطفت بیشتری صحبت کنند و فضای همکاری بیشتری را فراهم کنند و زمینه برداشتهای مختلف از صحبتهای خودشان را کمتر کنند در حالی امروز در جامعه برداشتهای مختلفی از صحبتهای ایشان است، این یک مقدار تنشها را در جامعه  زیاد می کند .
 این عضو فراکسیون موتلفه در خصوص لیست مفسدین اقتصادی  آقای رئیس جمهور  اظهار داشت: در اینکه قسمت زیادی از تسهیلات معوقه کشور مربوط به یک عده ای خاص است هیچ شک و شبهه ای نیست .بنده خود در دستگاه نظارتی بودم و کار کرده ام ولی این که اراده ای در کشور وجود ندارد که  برخوردی صورت پذیرد ،این غلط است .باید دانست که در این مسایل  اراده ای هم هست ولی بر مبنای هزینه ای که انجام می شود و طرحی که به بهره برداری برسد اگر در این مقطع متوقف کنیم نظام و مردم ضرر می کنند بنابراین به آنها یک مهلتی داده شود.
وی خاطرنشان کرد : اگر تصمیمی هم گرفته شده است که به آنها فرصت داده شود کار گروه تسهیلات که هم از دولت بود و هم از مجلس و هم  از قوه قضائیه. مضافا هر کس مجرم است در هر جا باید با آن برخورد بشود . آقای رئیس جمهور مدتی است می گوید من یک لیستی دارم . انتظار است این لیست را به قوه قضائیه بدهند زیرا جای برخورد قوه قضائیه است . اگر ارائه شد و برخورد نشد آن وقت به مطبوعات بکشانند .
ناصر سودانی نیز در این رابطه گفت : آقای رئیس جمهور منتخب ملت است و گاهی سخنانی را با مردم از طریق رسانه ملی در میان می گذارند. اما ما معتقد هستیم برخی از سخنان قبل از اینکه  رسانهای شود و عمومی مطرح بشود در یک فضای خاص قابل طرح است تا عکس العملهای منفی و یا باز خوردهای تنش زا با خود به همراه نداشته باشد .

https://shoma-weekly.ir/S4hxjs