مجلس

آذربایجان جانباز، خامنه‌ای دن آیریلماز

شعار مردم آذربایجان همواره (آذربایجان جانباز، خامنه ای دن آیریلماز)بوده است؛ که به معنای آذربایجان جانباز از خامنه ای جدا نمی‌شود. بر این اساس مردم آذربایجان مردمی بصیر و هوشیار هستند که تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی کرده و راه نفوذ ایادی استکبار را مسدود خواهد کرد ، اما باید توجه داشته باشیم که از این قبیل سوء تفاهم ها پیش نیاید تا دشمن بخواهد از این فضا‌ها استفاده کند.
خطر دوقطبیسازی با اتکا به اختلاف افکنی بین قومیتها با ایجاد ناآرامیهای کاذب در میان یکپارچگی مردم از اهداف دشمن است؛ وحدت کلمهای که حول محور ولایت مطلقه فقیه در جامعه ما وجود دارد. اما گاهی متاسفانه عدهای به دلیل غفلت به اقداماتی دست می زنند که گویی در میدان دشمن بازی کرده و از اشتباه و یا سهل انگاری دستگاهی یا سازمانی راه نفوذ را برای بیگانه گشوده است . اشتباه اخیر صدا و سیما اگر چه فابل اغماض نبوده اما باید توجه داشت که گروهکهای منافقین و پان ترکیسمها در قالب اعتراضات مردمی اهداف خویش را جهت ضربه زدن به نظام و یا در جهت تجزیه طلبی دنبال میکنند .

الله وردی دهقان نماینده مردم ورزقان و خاروانا که از مردم خطه آذربایجان است در این خصوص در گفتگو با خبرنگار «شما» اظهار داشت جامعه ما از قومیتهای گوناگون چون عرب،بلوچ ،کرد، لر، ترک و گیلک تشکیل شده است. دامن زدن به بحثهای قومیتی و اقوامی برای ایجاد اختلاف و تفرقه از اهداف استعمار است؛ لذا ورود به این نوع بحثها موجب از هم گسیختگی جامعه میشود و شکی نیست در فضای ناآرام، ایادی استکبار در لایههای جامعه نفوذ کرده و با بهانه گیری هایی، اهداف خود را که همان تجزبهطلبی است دنبال می کنند.

وی با اشاره به خطا و اشتباه صدا و سیما تاکیدکرد سازمان صدا و سیما باید نسبت به پخش برنامههای خود دقت کافی داشته باشد تا با جریحه دار کردن احساسات در قومیت ها روزی به لر، ترک و... توهین شود . به نظر میرسد صدا و سیما قبل از پخش برنامه های زنده خود یک ممیزی و یا ریگلاتوری محتوایی داشته باشد تا از این اشتباهات دیگر تکرار نشود.

دهقان با بیان آن که مردم ولایت مدار آذربایجان از پیشگامان انقلاب اسلامی هستند تاکید نمود مردم آذربایجان از ارادتمندان نظام و ولی فقیه زمان هستند ؛ که در دفاع از انقلاب اسلامی همیشه در صحنه های خطیر حضور داشته اند و امروز این همبستگی داخلی که به برکت وجود
ولی فقیه زمانمان ایجاد شده است نباید دست خوش سودجویان و ایادی خارجی قرار گیرد. بر همین اساس انتظار می رود که عوامل این حرکت های ضد ملی و امنیتی شناسایی و با آنها برخورد شود.

وی تصریح کرد: همان طور که می دانید شعار مردم آذربایجان همواره (آذربایجان جانباز، خامنه ای دن آیریلماز)بوده است؛ که به معنای آذربایجان جانباز از خامنه ای جدا نمیشود. بر این اساس مردم آذربایجان مردمی بصیر و هوشیار هستند که تمامی توطئههای دشمنان خنثی کرده و راه نفوذ ایادی استکبار را مسدود خواهد کرد ، اما باید توجه داشته باشیم که از این قبیل سوء تفاهم ها پیش نیاید تا دشمن بخواهد از این فضاها استفاده کند.

https://shoma-weekly.ir/20ZNT0