اقتصاد

FATF بازی در میدان تروریسم است

پیوستن به FATF یعنی بازی در میدان تروریسم از دیدگاه آمریکا و خط کشیدن روی تمام آن چیزهایی که 38 سال است، با سختی و مشقت به دست آورده‌ایم.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از نگاه آمریکا و متحدانش یمن، سوریه، ایران و جبهه مقاومت حلقه تروریستی هستند و داعش آزادی‌خواه گفت: پیوستن به FATF یعنی بازی در میدان تروریسم از دیدگاه آمریکا و خط کشیدن روی تمام آن چیزهایی که 38 سال است، با سختی و مشقت به دست آورده‌ایم.
محمدرضا ملکشاهی‌راد، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌‌وگو با فارس با بیان اینکه ما نباید در میدان دشمن بازی کنیم، گفت: با قاطعیت می‌گویم که خط قرمزهای نظام غیرقابل معامله هستند و جریان‌های سیاسی باید مواظب باشند که FATF عامل بر هم زدن وحدت داخلی نشود.



وی با بیان اینکه دشمن هیچگاه خیرخواه ما نبوده است، اظهار داشت: تن دادن به درخواست‌های دشمن، همان چیزی است که استکبار جهانی تا به حال با صرف هزینه‌های سنگین سیاسی، اقتصادی و نظامی به دنبالش بوده است و امروز نباید به خاطر شاگرد اول بودن در کلاس برجام به تعهداتی تن بدهیم که هدفی جز محدود و محصور کردن نظام اسلامی را ندارند و از این رو شاگرد اول‌های کلاس برجام باید مواظب باشند که در آزمون آرمان‌های امام و رهبری و شهدا مردود نشوند.



عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران، از دولت ایستادگی می‌خواهند، چراکه خود با دادن چند ده هزار شهید، جانباز و آزاده سرافراز و ریخته شده خون پاک‌ترین فرزندان‌شان تا به حال مقاومت اعتقادی داشته‌اند و از این پس نیز خواهد داد، از این‌رو ملت شریف و بزرگ ایران با وجود تمام سختی‌ها، بیش از آن پیوستن به تعهدات خفت‌بار برایش مهم باشد، ایستادگی و سرافرازی برایش مهم است.



ملکشاهی‌راد در ادامه با اشاره بهانه تراشی‌های حساب شده، غرب پس از برجام گفت: با آن که طرف مقابل دراجرای وعده و وعیدهایش مرتب بهانه‌های کذایی می‌آورد و از زیربار انجامشان شانه خالی می‌کرد، از این‌رو معنایی ندارد به تعهدات دیگر تن بدهیم.



نماینده خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خشت سیاسی برجام با اقدام مشترک و حرکت گام به گام چیده شد و الان شاهد آن هستیم که که ما صد گام برداشته‌ایم و طرف مقابل حتی اقدام به برداشتن گام نکرده است و با کشاندن بازی مذاکرات به سال‌های پایانی دولت تلاش می‌کند که با افزایش فشارها از دولت فعلی امتیازهای بیشتری بگیرد و بر امتیازهای گذشته بیفزاید و دولت به خاطر انتخابات سال آینده نباید به هر قیمتی تن به تعهدات نافرجام بدهد.



ملکشاهی‌راد با بیان اینکه از نگاه آمریکا و متحدانش یمن، سوریه، ایران و جبهه مقاومت حلقه تروریستی هستند و داعش و امثال آن آزادی‌خواه ادامه داد: پیوستن به FATF یعنی بازی در میدان تروریسم از دیدگاه آمریکا و این یعنی خط کشیدن روی تمام آن چیزهایی که 38 سال است، با سختی و مشقت به دست آورده‌ایم از این‌رو قطع به یقین تن دادن به چنین تعهداتی و در اختیار قرار دادن اطلاعات محرمانه مالی کشور به بیگانگان و دشمنان نظام هزینه‌ای گزاف و تبعات سنگینی را برای ما به دنبال خواهد آورد، چرا که دشمن ما قابل اعتماد نیست و اهل خدعه است.
https://shoma-weekly.ir/Qjh7RH