شهرستانها

13 آبان امسال متفاوت از گذشته

بدون تردید اگر لانه جاسوسی فتح نمی‌شد، آن همه طرح‌ و برنامه‌ها و توطئه‌های استکباری هم افشاء نمی‌گردید و هر کدام به تنهایی عاملی برای توقف و یا سقوط انقلاب بود و علاوه بر آن، همچنان که حادثه کربلا چهره کریه و کفر و نفاق اموی را از دامن دین زدود، حادثه ۱۳ آبان هم چهره تزویر و نفاق آمریکا و همراهانش را در منظر افکار عمومی جهان رسوا ساخت.

مهدی هنردیده مسئول کانون جوانان شهدای حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر- امسال با توجه به اظهارات سخیف و یاوه گویی های ترامپ و سردمداران آمریکا علیه برجام ، سپاه و کشور ایران مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان متفاوت از سال های گذشته و برخلاف غرب گرایان و ساده اندیشان که تصور میکنند مذاکرات هستهای تمام مشکل ما را برطرف خواهد کرد، پرشکوه تر از سالهای قبل برگزار شد.

استکبارستیزی ملت مسلمان ایران یک اصل قرآنی بوده و مسلمانان در استکبارستیزی تابع قرآن هستند. نگاه عاشورایی را میتوان از کلام گهربار امام راحل دریافت که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، همه عوامل پیروزی را به عاشورا نسبت میدادند و هر چه داریم را از عاشورا دانستند و فتح لانه جاسوسی را نیز انقلابی بزرگتر از انقلاب اول تعبیر فرمودند که امروز بعد از چندین دهه معنی این تعبیر نورانی و الهی را در روند مبارزه با استکبار جهانی برایمان مسجل و معین است.

یکی از پیام های مهم راهپیمایى ۱۳ آبان این بود که اگر آمریکا بخواهد در اجراى برجام بدعهدى کند و به تعهدات خود عمل نکند، ایران اسلامى محکم در برابر زیاده خواهى هاى آن ها خواهد ایستاد و توافق هسته اى ذره اى از دشمنى آمریکا علیه ملت ایران کم نکرده و امروز آمریکا همچنان دشمنى خود علیه ملت ما را ادامه مى دهد.

بدون تردید اگر لانه جاسوسی فتح نمیشد، آن همه طرح و برنامهها و توطئههای استکباری هم افشاء نمیگردید و هر کدام به تنهایی عاملی برای توقف و یا سقوط انقلاب بود و علاوه بر آن، همچنان که حادثه کربلا چهره کریه و کفر و نفاق اموی را از دامن دین زدود، حادثه ۱۳ آبان هم چهره تزویر و نفاق آمریکا و همراهانش را در منظر افکار عمومی جهان رسوا ساخت.

امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای پیر بیدارگر زمان؛ حضرت امام خمینی(ره) روحیه ی استکبارستیزی از مرزهای ایران، فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه، حق طلب و آزاده را فرا گرفته است. مبارزه ی خونین مردم شجاع و آزادی خواه فلسطین بر ضد اشغال گران صهیونیست و حامی اصلی آن یعنی آمریکا، همین روحیه را نشان می دهد و از ثمره های انقلاب شکوه مند اسلامی به شمار می رود.

https://shoma-weekly.ir/Z82T2k