شهرستانها

۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و تجلی بصیرت ملت ایران است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است که بصیرت و دشمن شناسی مردم را به نمایش گذاشت.

رضا رحیم پور در گفت و با ایرنا با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با گفتمان اسلام سیاسی و شعار استقلال و آزادی، مردم جهان را به مقاومت در برابر نظام سلطه فراخواند، افزود: به یقین این مکتب بیداربخش به مذاق استکبار و ایادی آن خوش نخواهد آمد و در تکاپوی توطئه چینی علیه انقلاب اسلامی هستند که حوادث قبل از ۹ دی یکی از این اقدامات نسبتا بزرگ شیطانی بود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان به صحنه آمدن به موقع مردم انقلابی در ۹ دی را حاصل هوشمندی سیاسی مردم به برکت انقلاب و مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: مردم می دانند که آرمانهای ترسیم شده انقلاب اسلامی در دنیای امروز اگر به خوبی پیاده شود، راهکار سعادت یک جامعه است بنابراین تا زمانی که این روش حکمرانی، رنگ نباخته باشد، مردم دلبسته آن هستند هرچند مشکلات مادی در این مسیر وجود داشته باشد.
سخنگوی شورای وحدت استان زنجان، وحدت مردم بر سر اصول و گفتمان انقلاب ولو با سلیقه های مختلف را رمز بقای نظام جمهوری اسلامی و اسقلال کشور دانست و افزود: همه گروه های سیاسی و مراجع صاحب نظر که دل در گرو سربلندی ایران دارند، باید به دور از تفرقه دشمن شاد، به پیشرفت و بالندگی کشور بیندیشند و یقین بدانند به جز مردم این کشور، هیچ بیگانه ای از قدرت مندی این سرزمین کهن، خوشحال نخواهد شد.
رحیم پور، جنگ شناختی دشمن را ابزار مهم تاثیر در باورهای مردم دانست و گفت: امروزه با توجه به جنگ روانی دشمنان و استفاده آنها از رسانه ها و شبهات گوناگون در جامعه، تشخیص سره از ناسره قدری سخت شده است و جهاد تبیین و اقدامات اساسی فرهنگی در این زمینه می تواند به استحکام و پایداری عقاید کمک کند.
وی گفت: در این میان، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی، وظیفه نهادهای فرهنگی، مذهبی و مراکز علمی و آموزشی است که باید با تشکیل کرسی های اندیشه ورزی در دانشگاه ها محقق شود.

https://shoma-weekly.ir/DEs5qk