شهرستانها

یکی از وظایف احزاب امر به معروف است

از جمله وظایف مومن آگاه‌سازی برادر خود است و مومن باید آینه مومن باشد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان آذربایجان شرقی گفت: از زمانی که مسئولیت حزب را در استان به عهده گرفتهام با شعار جوانگرایی آغاز به فعالیت کردهام. در واقع میخواهیم جوانان را مطابق با آرمانهای نظام و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری تربیت کنیم تا براساس آن آرمانها و ایدهآلها خدمت به جامعه و کشور را یاد بگیرند؛ از این رو جوانان ورود یافته به حزب را براساس رشته تحصیلی و مهارتهایشان تقسیمبندی میکنیم تا در حوزههای مختلف مشغول به فعالیت شوند و از مسائل سیاسی روز، مسائل فرهنگی، اخبار و معضلات موجود جامعه آگاهی یافته و تذکرات و اطلاعرسانیهای لازم را انجام دهند.

رحیم جهانی با اشاره به نقش موثر احزاب در فسادزدایی از کشور تصریح کرد: ما چهره مردمی داریم و به دست خود مردم کار انجام میدهیم. بعضا ممکن است شاهد مفاسدی در یکی از سازمانها و ابراز نارضایتی مردم از عملکرد مسئولی باشیم که تمام این مشاهدات جمعبندی و به دفتر مرکزی حزب گزارش میشود تا پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم خیانتی اتفاق بیفتد که بعد دنبال خائن بگردیم، خاطرنشان کرد: تا زمانی که ما در جامعه مراقب همدیگر نیستیم و با وجود مشاهده فشار شدید روحی و مالی بر همکار، هم کلاس و دیگر نزدیکان خود در جهت رفع مشکلات هم لااقل در حد همدردی قدمی برنمیداریم، احتمال انحراف مالی و اخلاقی افراد جامعه بالا خواهد بود؛ امر به معروف و نهی از منکر بهعنوان یک واجب الهی حکم میکند به کمک همکارمان بشتابیم و جلوی سقوط او را بگیریم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان آذربایجان شرقی یادآور شد: از جمله وظایف مومن آگاهسازی برادر خود است و مومن باید آینه مومن باشد.

وی درباره انتخابات پیش رو گفت: حزب مؤتلفه استان به تبعیت از کشور با دعوت از افرادی که خوشنام، متعهد و خوش سابقه هستند، ائتلاف اصولگرایان را دنبال میکند. ما از جوانان عضو حزب هم حمایت میکنیم تا در صورت داشتن شرایط لازم نمایندگی در چارچوب وحدت کاندیدا شوند.

https://shoma-weekly.ir/ckFlo2