شهرستانها

یوم الله 13 آبان صدای استقلال خواهی و استکبار ستیزی ملت ایران بود

حضور در راهپیمایی 13 آبان ثابت کرد که ملت همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا و به تاسی از مولا و رهبر سازش ناپذیر خود امام خامنه ای (مدظله العالی) حفظ و در برابر نظام سلطه ایستاده و آماده است.

به گزارش ایرنا، مراد کاظمی در جلسه شورای اجرایی این حزب در استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حوادث یوم الله سیزدهم آبان و شهدای دانش آموز گفت: طبق فرموده حضرت امام خمینی (ره) ‘ما شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پر شور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا تماشا کرده ایم›.
وی افزود: در مقطع کنونی که بد عهدی آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای به اثبات رسیده و در منطقه خاورمیانه در کنار آل سعود و رژیم صهیونیستی با عَلَم نمودن تکفیری ها به دنبال خاورمیانه جدید است به این دلیل امسال رساتر از سال های گذشته مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد زده شد.

پدبیر حزب موتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: روز سیزدهم آبان به عنوان نمادی از ماهیت ضد استکباری انقلاب اسلامی هر سال با شکوه تر زنده نگاه داشته می شود تا مانند چراغی فروزان مسیر آزادی خواهان و عدالت جویان را در تاریخ مشخص سازد. به گزارش روابط عمومی این حزب، کاظمی بیان داشت : در حوادث 13 آبان ماه ، مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت های شیطانی و استکباری وجود دارد که هر یک به تنهایی می تواند منشا تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم ستیزی و آرمانگرایی نسل متعهد و مومن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.
کاظمی گفت: حضور در راهپیمایی 13 آبان ثابت کرد که ملت همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا و به تاسی از مولا و رهبر سازش ناپذیر خود امام خامنه ای (مدظله العالی) حفظ و در برابر نظام سلطه ایستاده و آماده است.

https://shoma-weekly.ir/qW9wTi