ورزش

یاد امام نیروبخش و امیدبخش است

امروز این هدف ها و آرمان های روح خدا است که 23 سال پس از ودیعه سپاری پیکر مطهرش در حرم عشق، در عزم و رزم پویندگان بیداری اسلامی جلوه گر شده است.
بیست و سومین سالگرد بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی نه روایت خاموشی که حکایت خروشی است که 35 سال قبل بذرهایش را آزاد مردی در سرزمین آزادگی کاشت و امروز سرزمین های دور و نزدیک نهال هایش را در خاک خود می پرورانند، همان نهالی که امروز جوانان مسلمان منطقه از دست فرزندان خمینی گرفته و بساط ظلم حاکمان را بر می چینند.
امروز این هدف ها و آرمان های روح خدا است که 23 سال پس از ودیعه سپاری پیکر مطهرش در حرم عشق، در عزم و رزم پویندگان بیداری اسلامی جلوه گر شده است. جهان اسلام بیش از پیش به بازخوانی دیدگاه و اندیشه و آرمان و به ویژه نوع مدیریت الهی و رهبری بی بدیل امام نیازمند است.
مصائب و مشکلات بزرگی را که امروز رژیم خودکامه آمریکا و متحدانش به ویژه رژیم غاصب اسرائیل برای جهان اسلام و همچنین برای جامعه جهانی به وجود آورده اند، امام در سی و چند سال پیش به لطف بصیرت و آگاهی ژرفی که از ویژگی های مردان الهی و آسمانی است، شناخته بود. و نه فقط ایران اسلامی بلکه کل جامعه بشری را به آینده روشن و پر از معنویت در پرتو انوار هدایت حق نوید می بخشد. امروز خداوند بزرگ را سپاس می گذاریم که در پرتو اندیشه و خصوصاً مکتب سیاسی امام و نیز در سایه ولایت و رهبری خلف صالح او حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و درک بصیرت بالا و تعهد خلل ناپذیر پیروان امام و رهبری، کشور عزیزمان ایران اسلامی به رغم محدودیت ها و تحریم های دولت خودکامه آمریکاو متحدانش با عزت و سرافرازی، قدرتمندتر و پر آوازه تر از گذشته به پیش می رود.چه زیباست که به مناسبت بیست و سومین سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی(س) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین پانزدهم خرداد 1342 اولاً – با حضور گسترده در حرم خمینی کبیر، میعادگاه عاشقان دلسوخته، عزم خود را در ادامه راه امام و رهبری با وحدت و انسجام قوی تر سازیم و ثانیاً – در این مراسم هجر آن یار سفر کرده و پر از معنویت و اخلاص دست نیاز به درگاه بی کران رحمت حق برافرازیم و برای ظهور قافله سالار عشق و امید و عدالت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه دعا کنیم.

روابط عمومی هیأت مذهبی جامعه اسلامی فوتبال



https://shoma-weekly.ir/tGp92o