شهرستانها

یادواره سراسری شهدای موتلفه اسلامی در قم برگزار می‌شود

دبیر حزب موتلفه اسلامی قم از برگزاری یادواره سراسری شهدای حزب موتلفه اسلامی برای نخستین بار در قم خبر داد.

محمد عرب در جلسه ستاد برگزاری بزرگداشت شهدای موتلفه که در بنیاد شهید قم برگزار شد گفت: هر ساله مرکزیت برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای موتلفه در تهران بود که امسال در قم این مراسم برگزار می‌شود.
مشاور استاندار قم ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی در دورانی از انقلاب دفاع کردند که کسی جرات مقابله با رژِیم سفاک پهلوی را نداشت ولی ایشان با شجاعت در برابر دشمنان اسلام ایستادند و جان خویش را در راه هدف مقدس فدا کردند.
وی از دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای موتلفه خواست تا با هماهنگی لازم مراسمی در خور شان استان مقدس قم را فراهم نمایند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم نیز در این جلسه گفت: اهداف و بیانات این شهدا هرچه بیشتر باید به نسل امروز منتقل گردد، آنها  الگوهای بسیار خوبی در تبعیت از مرجعیت هستند.
محمد کاظم پورامینی افزود: زنده نگه داشتن یاد و نام و خاطره این شهدای والامقام که با استبداد و استعمار مقابله نمودند و دستگاه جبار را متزلزل کردند، حرکتی است در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی که رژِیم منهوس پهلوی را نابود ساخت و انقلاب اسلامی را تقویت کرد.
گفتنی است جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای موتلفه با حضور نمایندگانی از استانداری قم، بنیادشهید و امور ایثارگران، شهرداری، اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما، نیروی انتظامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه علی بن ابیطالب(ع) در بنیادشهید و امور ایثارگران برگزار شد.
چهل و هفتمین سالگرد شهدای موتلفه، شهیدان صادق امانی، محمد بخارایی، رضا صفار هرندی و مرتضی نیک نژاد پنج‌شنبه 25 خردادماه در بیت امام خمینی(ره) در قم با سخنرانی دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

https://shoma-weekly.ir/zalIrQ