اقتصاد

یادداشت

در حالی که قیمت بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی معمولاً با افزایش ۲۰ درصدی پیش‌فروش می‌شد که اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافری کشور در نامه‌‌ای به اعضای خود ابلاغ کرده از امروز قیمت بلیت اتوبوس را حدود ۲۰ درصد افزایش دهند.

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد گفت: در مکاتبات صورتگرفته با بانک جهانی رتبه ایران در کسب و کار از 152 به 130 بهبود پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان حسابرسی، گفت: وصولی صندوق توسعه ملی امسال به ۶۷ میلیارد دلار رسیده است که ۴۰ میلیارد دلار آن برای اجرای طرحها مسدود شده است.

قیمت سبد نفتی اوپک با افزایش 3 دلار و 58 سنتی، پس از 33 روز بار دیگر به کانال 50 دلاری بازگشت و بشکهای 51.77 دلار به فروش رفت.

در حالی که قیمت بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی معمولاً با افزایش ۲۰ درصدی پیشفروش میشد که اتحادیه شرکتهای تعاونی مسافری کشور در نامه‌‌ای به اعضای خود ابلاغ کرده از امروز قیمت بلیت اتوبوس را حدود ۲۰ درصد افزایش دهند.

در حالیکه پرونده تخلف جدیدی برای ایرانسل به جهت فروش سهام خارج از بورس توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شکل گرفته؛ اما مانعی برای خصوصیسازی این اپراتور نشد و مستندات اپراتور دوم جهت واگذاری در دستور کار کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار گرفت.

جزئیات گزارش تفریغ بودجه ۹۲ نشان میدهد، ۷۰۰۰ میلیارد درآمد هدفمندی یارانهها در سال گذشته محقق نشد و تولید هم از مجموع ۴ هزار میلیارد تومان یارانه مصوب، تنها ۱۸ میلیارد تومان کسب کرد.

در گفتگو با
https://shoma-weekly.ir/JyWzlR