ورزش

گٍلی تر کردن آب گٍل آلود

وسط دعوای دایی و رویانیان با همه نا پاکی های فوتبال! یه سایت از خدا بی خبر نه گذاشته نه برداشته در یک مصاحبه ساختگی از قول مرتضی کریمی کمک داور سابق و رفیق فابریک محسن قهرمانی نوشته که استقلال تو اون دربی که برنده شد به من 16 میلیون تومان پول و یک lcd رشوه داد تا من هم گل محمد نوری رو آفساید اعلام کنم. سایت مذکور نمیدونسته که آخه آدم نادون! کسی این طوری میاد پته خودش رو بریزه رو آب؟! کریمی هم به قلعه نویی زنگ زده و از اساس مصاحبه رو تکذیب کرده و قلعه نویی هم به اون اطمینان داده که من تو رو می شناسم، می دونم اهل این حرف‌ها نیستی.

فردوس عادلی پور- وسط دعوای دایی و رویانیان با همه نا پاکی های فوتبال! یه سایت از خدا بی خبر نه گذاشته نه برداشته در یک مصاحبه ساختگی از قول مرتضی کریمی کمک داور سابق و رفیق فابریک محسن قهرمانی نوشته که استقلال تو اون دربی که برنده شد به من 16 میلیون تومان پول و یک lcd رشوه داد تا من هم گل محمد نوری رو آفساید اعلام کنم. سایت مذکور نمیدونسته که آخه آدم نادون! کسی این طوری میاد پته خودش رو بریزه رو آب؟! کریمی هم به قلعه نویی زنگ زده و از اساس مصاحبه رو تکذیب کرده و قلعه نویی هم به اون اطمینان داده که من تو رو می شناسم، می دونم اهل این حرفها نیستی. این ها دارن منو خراب می کنن. اسم پرویز مظلومی هم تو اون مصاحبه ساختگی اومده بوده و پرویز خان که حسابی شاکی شده میگه می دونم کار کیه! این ها یه عده منشوری اند که این طوری دارن به من و قلعه نویی و استقلال ضربه می زنند. کریمی هم شکایت کرده و گفته تا آخر شکایتم هستم.

هردو پژمانند اما این کجا و آن کجا گویا قرار شده طیف ورزشکاران (از نوع فوتبالیستها) و طیف هنر مندان( از نوع بازیگران) به هم نون قرض بدن! بعد از حضور پژمان جمشیدی در پژمان که انصافاً هم خوب بازی می کنه ( به نظرت فوتبال رو یا سریال رو؟) برنامه ورزش از نگاه دو شبکه دو با کلی هیاهو و سر و صدا و ادعای تفاوت به میدون اومد و با پژمان بازغی برنامه رو افتتاح کرد و مدام وسط برنامه نظر پژمان رو درباره تیم ملی فوتبال می پرسید. میگن قراره این رویه ادامه پیدا کنه. ما کلا از قاطی شدن خیری ندیدیم که حالا بازیگران و فوتبالیستهامون این طور عاشقانه کنار هم قرار می گیرند و فقط و فقط جهت شادی و خرسندی مردم عزیز همین طور بیخودی قربون هم میرن!

https://shoma-weekly.ir/FkOx4e