شهرستانها

گناه میرسلیم

این چه تفکری است که می‌گوید حزب حق ندارد کاندیدا داشته باشد، ولی هر فرد یا شخص و یا مجموعه دیگر حق معرفی کاندیدا دارد؟
حسن کربلایی- به ما میگویند چرا مؤتلفه کاندیدا معرفی کرده است؟

میگویم اشکالش کجاست، وظیفه یک حزب حضور فعال در انتخابات است و بایستی بالاخره از یک نفر حمایت کند.

به ما می گویند چرا میرسلیم؟

در پاسخ میگویم میرسلیم یک انسان فرهیخته، خردمند، مومن، پرکار، دست پاک، جانباز، مدیر، مجرب و مشرف بر زوایای گوناگون قوانین و مقررات و تنگناها و فرصتهاست.

به ما میگویند آخر او پیر است؛ ما میگوییم او هم سن و سال روحانی، جهانگیری و هاشمی طباست، ضمن اینکه او یک ورزشکار حرفه ای است و جسمی سالم دارد.

باز میگویند مگر چکار کرده که او را توانا میدانید؟

میگویم میرسلیم چهل سال با صنعت و تدریس و فن و راه آهن و مترو و ماشین سرو کار دارد و کتابها نوشته و در دانشگاه تدریس میکند.

میرسلیم هنگام حمله صدام به ایران، مسئول امور جنگ زدگان کشور بود.

میرسلیم اول انقلاب معاون سیاسی وزارت کشور، رئیس شهربانی کل کشور، و دارای مسولیتهای اجرایی بود.

میرسلیم و شهید رجایی گزینه های حزب جمهوری اسلامی برای نخست وزیری بنی صدر بود که در نهایت این مسئولیت به عهده رجایی گذاشته شد ...

میرسلیم یکی از سه نفر مورد نظر رئیس جمهور وقت، آیت الله خامنهای برای نخست وزیری بود، که در نهایت. حرکات جریان مخالف حزب در مجلس، اجازه نداد حضرت آقا فرد دلخواه خود را به مجلس معرفی کند.

میرسلیم دو.دوره مسول دفتر و مشاور حضرت آقا در دوران ریاست جمهوری ایشان بود،

میرسلیم وزیر ارشاد اسلامی، عضو مجمع تشخیص، مدیر تحقیقات مجمع و در همه دوره ها عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی و حزب مؤتلفه اسلامی بوده و هست.

میرسلیم مورد اعتماد ورزشکاران رشته شنا و نجات غریق بوده و هست و بیست سال است رئیس فدراسیون این رشته است.

میرسلیم مبتکر ماشینهای گاز سوز در ایران بوده و مایه افتخار صنعت ایران است

میگویند درست است ولی وحدت را میشکند، میگویم اولا وقتی میگویید رای ندارد، چرا نگران هستید، وقتی باید در مناظره ها دولت فعلی مورد نقد قرار گیرد، چرا نباید باشد، ای کاش دونفر دیگر هم بودند،

حزب مؤتلفه اسلامی خود منادی وحدت است، چرا نگران هستید،

وقتی هرکدام از داوطلبان طرح و برنامه نامه خود را ارائه میکنند، چرا نباید چنین فرد توانمندی نیز در این صحنه باشد

این چه تفکری است که میگوید حزب حق ندارد کاندیدا داشته باشد، ولی هر فرد یا شخص و یا مجموعه دیگر حق معرفی کاندیدا دارد؟

امید است دوستان ارزشی بهتر بیندبشند، استبداد به خرج ندهند، حزب مؤتلفه را نیز به اندازه خودشان. دلسوز انقلاب بدانند و بیهوده.وقت خود را صرف خطر موهوم نکنند.

مؤتلفه اسلامی بزرگانی چون بهشتی، رجایی، باهنر، لاجوردی، محلاتی، امانی، مطهری، عباسپور، کچویی، و ده ها انسان فرهیخته را در راه خدا تقدیم کرده و هرگز مایه شکست جریان انقلاب نخواهند شد.

البته دغدغه دوستان هم بجا و قابل تامل است که برای آن نیز مجموعه مؤتلفه و جمنا و... فکر کردهاند که به موقع اجرایی خواهد شد.

میرسلیم اگر رای بیاورد، حتما کابینه ای جوان، ولایی، سالم، مدیر، لایق و جهادی خواهد داشت و حتما بساط مفسدین اقتصادی را برخواهد چید و از استانداران و مدیران دلسوز و عالم بهره خواهد برد.

استدعا دارم اورا تخریب نکنید و اجازه دهید سخنش را بگوید وخود و برنامه هایش را معرفی نماید و مردم البته به هرکس رای دادند، او رئیس جمهور قانونی همه خواهد بود. گناه میرسلیم این است که کار کرده و فعال بوده ولی مرتب پشت صفحه تلویزیون ظاهر نشده است.

https://shoma-weekly.ir/13E0Mg