شهرستانها

گلایه دبیر حزب موتلفه استان مرکزی نسبت به برخی بی تدبیری های مدیریتی

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه تحریم کشورهای غربی و اروپایی مسئله جدیدی نیست و می توان به مانند 33 سال گذشته آن را حل کرد، گفت: تمام مشکلات کشور تنها به تحریم ها باز نمی گردد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه تحریم کشورهای غربی و اروپایی مسئله جدیدی نیست و می توان به مانند 33 سال گذشته آن را حل کرد، گفت: تمام مشکلات کشور تنها به تحریم ها باز نمی گردد.
نادر مقدسی در جلسه هفتگی این حزب در اراک با اشاره به اعمال دور جدید تحریم های گفت: تحریم های علیه جمهوری اسلامی ایران موضوع جدیدی نیست و نباید در خصوص این موضوع بزرگ نمائی کرد و همه مشکلات را به گردن تحریم انداخت.
وی افزود:مسئله تحریمها مسئلهای قابل حل بوده اما متاسفانه با برخی بی تدبیریهای مسئولین تاکنون در رفع این مسئله اقدامات قابل قبولی رخ نداده است. مقدسی گفت: گرانی برخی از کالاها و افزایش فشار های اقتصادی بر مردم راه کار غرب برای امتیاز گیری از ملت ایران است اما غرب نباید امیدی به موفقیت این نقشه نخ نما شده و شکست خورده خود داشته باشد.چراکه تجربه ۳۳ ساله انقلاب به خوبی گواه این واقعیت است که تحریم های اقتصادی نتوانسته ملت ایران را از آرمان های خود منصرف و از احقاق حقوق خود باز دارد. دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری برای ایجاد آرامش و ثبات در کشور گفت: تمامی مسئولان در چارچوب رهنمودهای رهبری می بایست همدلی و هماهنگی و وحدت را سرلوحه اقدامات و برنامه های خود قرار دهند و از هر گونه اختلافی که وحدت ملی را خدشه دار می کند پرهیز کنند تا بتوانیم شرایط موجود را به خوبی مدیریت کنیم.
وی تصریح کرد: مهمترین موضوعی که به طور حتم ثبات و آرامش را در فضای سیاسی کشور رقم خواهد زد این است که مسئولان به ویژه سران قوا به دور از جنجال رسانه ای و در آرامش همراه با تأمل، تدبیر و برنامهریزی مشکلات کشور را برطرف کنند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مسئولان باید از صحبت هایی که موجب تحریک بازار و تزریق ناامیدی و یاس به جامعه می شود پرهیز کند،گفت:هرچه مسئولان تلاش کنند تا در محیط های کوچک کارشناسی شده و از روی صداقت و وحدت مسائل و مشکلات را حل و فصل کنند، برای کشور مطلوب تر و موجب محقق شدن پیام وحدت رهبری معظم خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/HR4s2W