شهرستانها

گزینه مناسب ریاست مجلس بر اساس شاخص‌ها میرسلیم است

حزب مؤتلفه اسلامی بر اساس شاخص‌ها گزینه‌اش را برای ریاست مجلس میرسلیم معرفی کرد.

محمود الفت، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان همدان در باره ریاست مجلس دوره یازدهم به خبرنگار ما گفت: مبنای حزب مؤتلفه اسلامی شاخصمحوری است و حزب شخصمحوری را که الان در مجلس مطرح است، لحاظ نکرده است. از اینرو شاخصها برای ما اهمیت دارند، نه شخصیتها. شخصیتها جای خود را دارند، اما شاخصها برای ما مهمترند.

وی در ادامه افزود: حزب مؤتلفه اسلامی بر اساس شاخصها گزینهاش را برای ریاست مجلس میرسلیم معرفی کرد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان همدان بیان کرد: میرسلیم در دهههای گذشته در سمتهای مختلف انجام وظیفه کرد و به عنوان رجل سیاسی مطرح بوده و هست.

وی به تعهد و سادهزیستی میرسلیم اشاره و خاطرنشان کرد: انضباط کاری و وقتشناسی هم از دیگر ویژگیهای مهم اوست.

الفت پیرامون تشکیلاتی بودن میرسلیم مطرح کرد: او عضو تشکیلات پرمغز و پرمحتوای حزب مؤتلفه اسلامی و مدتی است ریاست شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی را به عهده دارد.

وی تصریح کرد: میرسلیم وامدار و وابسته به کسی نیست و مستقل است و از نظر اقتصادی و اخلاقی طاهر و پاک و بدون حاشیه است.

این دبیر حزب مؤتلفه اسلامی پیرامون خصوصیات دیگر میرسلیم خاطرنشان کرد: میرسلیم مخالف لابیگری و موافق مبارزه با فساد و اشرافیگری است. او این ویژگیها را از قبل داشته و در ایشان مستتر بوده است و تازگی ندارد.

وی اضافه کرد: میرسلیم به اقتصاد مقاومتی که حضرت آقا فرمودند اعتقاد دارد و بالعینه نشان داده است و با توجه به اینکه در شورای مرکزی حزب است ید طولایی در پیگیری اجرای اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درونزا دارد. بنابراین در مجلس در مقام رئیس مجلس هم میتواند پیگیر اجرای این مهم باشد.

الفت با بیان اینکه ویژگی بارز هر نمایندهای اعتقاد به شفافیت آراست و رئیس مجلس هم از این قاعده مستثنی نیست گفت: میرسلیم پیش از این در مناظرههای ریاست جمهوری هم بحث شفافیت را مطرح کرد و به این موضوع اعتقاد دارد.

وی در پایان جمعبندی کرد: با توجه به ویژگیهایی که عرض کردم حزب مؤتلفه اسلامی میرسلیم را به عنوان فردی اصلح و شایسته نشستن بر مسند ریاست مجلس انتخاب کرده و به نظر من ایشان بهترین گزینه برای سمت ریاست مجلس است.

https://shoma-weekly.ir/knKfSN