شهرستانها

گزارش عملکرد یکساله دولت در بوشهر ارائه شود

ز مدیران دولت تدبیر و امید انتظار داریم عملکرد یکساله خود را به مردم ولایتمدار استان بوشهر گزارش دهند و از سیاه‌نمایی و زیر سئوال بردن عملکرد دولت‌های گذشته پرهیز کنند.
معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: از مدیران دولت تدبیر و امید انتظار داریم عملکرد یکساله خود را به مردم ولایتمدار استان بوشهر گزارش دهند و از سیاهنمایی و زیر سئوال بردن عملکرد دولتهای گذشته پرهیز کنند.

محمود خدری در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در بوشهر گفت: امر به معروف و نهی از منکر تنها وظیفه دولت نیست ما همه باید دو فرضیه مهم امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان دو تکلیف الهی در زندگی خود نهادینه کنیم، چرا که با شرایط جنگ نرمی که امروز با آن مواجه هستیم خطر هجمه و ناتوی فرهنگی بیش از هر زمان دیگر احساس میشود، البته باید قوای دیگر نیز دولت را در زمینه مسائل فرهنگی بخصوص امر به معروف و نهی ازمنکر یاری کنند.

وی افزود: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نقش رسانهها خصوصا رسانههای مجازی را نباید نادیده گرفت چرا که معتقدیم رسانههای مجازی ما از بالاترین ظرفیت برای مقابله با جنگ نرم دشمن که روز به روز در حال افزایش است برخوردار هستند. در این شرایط حساس نیاز به پرداختن امر به معروف و نهی از منکر بیش از هر زمانی دیگر احساس میشود، که در این زمینه نقش رسانهها خصوصا رسانههای مجازی به خاطر ارتباط با نسل جوان میتواند جایگاه ویژهای داشته باشد.

ایشان گفت: دیجیتال و فضای مجازی در استان ما قلمرو وسیع و کمتر پرداخته شدهای است که فرصتهای خاص و قابل بهره برداری دارد که با توکل بر خدا میتوان در حد قابل قبولی نیازهای فرهنگی و دینی مردم استان ولایت مدار بوشهر را استغنا بخشید.

خدری با اشاره به عملکرد دولت افزود: از مدیران دولت تدبیر و امید انتظار داریم عملکرد یکساله خود را به مردم ولایتمدار استان بوشهر گزارش دهند و از سیاهنمایی و زیر سئوال بردن عملکرد دولتهای گذشته پرهیز کنند.

وی در پایان به ائتلاف اصولگرایان استان اشاره و اظهار امیدواری کرد که در استان زمینه وحدت و ائتلاف اصولگرایان فراهم شود تا اینکه در آینده شاهد پیروزیهای زیادی در عرصههای انتخاباتی باشیم.

https://shoma-weekly.ir/lFZ2EH