شهرستانها

گروه‌های سیاسی در ایجاد فضای وفاق فارس بکوشند

اعتقاد موتلفه اسلامی همانگونه که در موارد مختلف و از جمله در دیدار با استاندار بیان شد، بر این است که در سایه همدلی و اتحاد می‌توان مشکلات فارس را حل کرد.

غلامحسین چوبینی دبیر حزب موتلفه اسلامی فارس گفت: اعتقاد موتلفه اسلامی همانگونه که در موارد مختلف و از جمله در دیدار با استاندار بیان شد، بر این است که در سایه همدلی و اتحاد میتوان مشکلات فارس را حل کرد.

وی افزود: در این راستا از تمام گروهها و جریانات تقاضا داریم در ایجاد این وفاق کوشا باشند و فضایی آرام را برای خدمتسانی مسئولان فراهم کنند و اگر در جایی نقص یا ایرادی وجود دارد از ایجاد جنجال پرهیز کرده و جامعه را متشنج نسازند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی فارس گفت: در یک فضای دوستانه و برادرانه با هماندیشی و مشاوره میتوان تمام مسائل را حل کرد. این فعال سیاسی اضافه کرد: در جایی نیز اگر اختلافات حل نشد، فصل الخطاب قانون و رهنمود نماینده مقام معظم رهبری در این استان است.

وی تصریح کرد: تمام گروههای سیاسی استان فارس باید بکوشند همواره ارتباط تنگاتنگ خود با روحانیت را حفظ کرده و در ترفیع جایگاه ائمه جمعه و جماعات و روحانیت کوشا باشند.

چوبینی خاطرنشان کرد: مشی موتلفه اسلامی در کشور و استان همواره بر «حمایت حکیمانه، رصد هوشمندانه، نقد مشفقانه و همکاری صمیمانه» است.

به گفته وی، بهترین شیوه‌‌‌ همان اعتدال است که باید همگان در عمل و نه حرف و شعار، اعتدالگرا باشند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: باید اجازه داد شورای شهری که با انتخاب مردم انتخاب شدهاند برای پیشرفت شهر تصمیمگیری کند.

چوبینی افزود: کاری نکنیم که شهرداری و شورای شهر دلسرد شوند که با ادامه این شیوه مدیران نیز ممکن است دچار یاس و کمکاری شوند.

وی ادامه داد: در رابطه با هر اتفاقی که بنا است در کشور یا استان رخ دهد مانند سرمایهگذاری در ساختن برجهای دوقلو باید اگر به مصلحت استان و شهر شیراز نمیدانیم با مدیران دلسوز و روحانیت جلسه برگزار کرده و آنان را متقاعد کنیم و یا اگر آنها درست میگویند سخن حق را بپذیریم.

چوبینی اضافه کرد: نباید از ابتدا نظرات را رسانهای و جنجالآفرینی کرد که با این شیوهها سنگ روی سنگ بند نمیشود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: استدلال افرادی که مخالف ساختن برجهای دوقلو بودند باید شنیده میشد که شد، اما به هر حال مرجع تصمیمگیر در این زمینه شورای شهر است و باید به نظرات نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و شهردار نیز احترام گذاشت تا با کار کارشناسی زمینه رشد و بالندگی شهر فراهم آید.

https://shoma-weekly.ir/VW3rwT