شهرستانها

گرانی و بیکاری در کرمان با برنامه‌ریزی رفع می‌شود

مردم خداجو و بصیر با این حضور عظیم و وصف‌ناپذیر، جلوه‌های بی‌نظیری از اقتدار وعزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به ولی امر مسلمین و آرمان‌ها و ارزشهای الهی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.
احمدعلی مقدم، دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در خصوص حماسه میلیونی ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال افزود: ملت ایران بار دیگر با حضور آگاهانه و انقلابی خود حماسه عظیم دیگری خلق کردند، حضوری باشکوهتر از سالهای پیش و این برگ زرین دیگری بود که در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این ملت ثبت شد.

وی ادامه داد: مردم خداجو و بصیر با این حضور عظیم و وصفناپذیر، جلوههای بینظیری از اقتدار وعزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به ولی امر مسلمین و آرمانها و ارزشهای الهی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

دیبر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان اظهار داشت: استاندار کرمان دیدگاهها و برنامههای بسیار خوبی برای توسعه استان و رفع مشکلات و مطالبات بحق و منطقی مردم دارد و به نظر میرسد با دلسوزی تمام کمر همت بستهاند که اقدامات شایستهای انجام دهد.

وی همچنین اظهار داشت: به نظر میرسد میتوان با چابکسازی مدیران اجرایی از ظرفیتهای عظیم استان بهره گرفته و استان را به جایگاه واقعی خود رساند و این امر جز با خرد جمعی و کار جهادی و بسیجی میسر نخواهد بود. بنده اعتقاد دارم برای بهبود معیشت مردم و بیکاری و گرانی و کنترل قیمتها در استان میتوان با تدوین و تنظیم برنامههای کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت بر این مشکلات فائق آمد.

وی ادامه داد: انتظار مردم ازنماینده تامالاختیار دولت در استان این است که با انجام بعضی از کارها، ضمن ایجاد امید، آثار و برکات حضور استاندار مردمی و بسیجی خود را احساس کنند.

مقدم افزود: مثلاً گاهی مراجعین به ادارات، به خصوص بیمارستانها و شهرداریها از برخورد مسئولین و مدیران اجرابی راضی نیستند و برای انجام یک کار عادی چند دقیقهای خود ساعتها و گاهی هم روزها در راهروهای ادارات سرگردانند ویا اینکه مردم از چند نرخی بودن اجناس بالاخص ارزاق عمومی به شدت رنج میبرند. به نظر میرسد این نوع مشکلات خیلی ساده با یک برنامه صحیح و منطقی و همچنین نظارت جدی و همه جانبه به راحتی قابل حل و فصل است.

وی در خاتمه افزود: حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در صورت اعلام نیاز به منظور تحقق اهداف بلند نطام اسلامی از هر گونه مساعدت و همکاری دریغ نخواهد کرد.

https://shoma-weekly.ir/QJSedw