اقتصاد

گرانی‌ها به آمریکا و انتخابات آنها ربطی ندارد

کریمی اصفهانی گفت: این گرانی‌ها به آمریکا و انتخابات آنها ربطی ندارد و در داخل باید برنامه‌ریزی کنیم و امیدواریم که خداوند به مسئولان ما یک تدبیر و انصافی دهد، زیرا در در رابطه با مسائل مردم بسیار بد عمل کردند.
دبیرکل جامعه اسلامی اصناف گفت: لازم است که فساد را در جامعه از بین ببریم و باید این دولت بیاید و از مردم عذرخواهی کند.

احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف گفت و فعال سیاسی اصولگرا در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سیاست داخلی و خارجی ایران و انتخابات آمریکا اظهار کرد: این تصور که فرد در آمریکا برنامه ریزی میکند، اشتباه است، در آمریکا دو حزب اصلی وجود دارد که این دو حزب تابع قوانین خود هستند.

خوی استکباری آمریکا همواره وجود دارد

او ادامه داد: سیاستها در کشور آمریکا بسیار متفاوت است و 2 حزب جمهوری خواه و دموکرات هم از سازمانی خاص پیروی میکنند، خوی استکباری آمریکا همواره وجود دارد و تغییرات در ریاست جمهوری و سیاست خارجی آن برای ما فرقی ندارد.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف تصریح کرد: متاسفانه در ایران، بعضی از مسئولان به بیگانگان توجه میکنند و این حرکت موجب ایجاد مشکلات در کارهای کشور شده برای مثال شخص رئیس جمهور مسبب این گرانیها است با شعار، نمیتوانیم قیمتها را کاهش دهیم.

خداوند به مسئولان ما یک تدبیر و انصافی دهد

کریمی اصفهانی یادآور شد: این گرانیها به آمریکا و انتخابات آنها ربطی ندارد و در داخل باید برنامهریزی کنیم و امیدواریم که خداوند به مسئولان ما یک تدبیر و انصافی دهد، زیرا در در رابطه با مسائل مردم بسیار بد عمل کردند.

او اظهار کرد: بزرگترین برگ برنده نظام جمهوری اسلامی، مردم هستند و به طور طبیعی با آمدن بایدن و ترامپ چیزی تغییر پیدا نمیکند، لازم است که فساد را در جامعه از بین ببریم و باید این دولت بیاید و از مردم عذرخواهی کند.

https://shoma-weekly.ir/jf3g9Y