ورزش

کی‌روش از «365» روز، «260» روز آن را در مرخصی بود!

آنچه از سوی رسانه‌های ورزشی در خصوص تعداد مرخصی‌های «کارلوس کی‌روش» سرمربی تیم ملی ایران اعلام شد مؤید بی‌برنامگی و عدم نظارت در فدراسیون فوتبال است. سرمربی تیم ملی از 365 روز در سال 260 روز در مرخصی بوده و آمار به دست آمده نشان می‌دهد که سرمربی پرتغالی تیم ملی بیشتر خارج از محل مأموریت خود به‌سر برده است.

آنچه از سوی رسانههای ورزشی در خصوص تعداد مرخصیهای «کارلوس کیروش» سرمربی تیم ملی ایران اعلام شد مؤید بیبرنامگی و عدم نظارت در فدراسیون فوتبال است. سرمربی تیم ملی از 365 روز در سال 260 روز در مرخصی بوده و آمار به دست آمده نشان میدهد که سرمربی پرتغالی تیم ملی بیشتر خارج از محل مأموریت خود بهسر برده است.

«260 روز مرخصی برای مربیای که قرار بود به فوتبال ما چیزی اضافه کند و مسیر هدفمند کردن فوتبال را در اختیار فدراسیون قرار دهد، یک اتفاق تلخ قلمداد میشود. در حال حاضر آن چه عیان شده هیچ مقامی در فدراسیون فوتبال بر عملکرد و رفت و آمد کیروش نظارت ندارد. سرمربی تیم ملی در روزهایی که میبایست برای فوتبال ما وقت میگذاشت، راهی سفرهای اروپایی میشد و به جای تماشای لیگ برتر برای پیدا کردن لژیونر یا بازیکنان دورگه چمدانهایش را به مقصد اروپا میبست! و به کارهای شخصی در جزیره خود میپرداخت!

https://shoma-weekly.ir/JpTalr