شهرستانها

کوتاه از دفاتر شهرستان ها

اقتصاد محور جلسات حزب مؤتلفه شهرستان ورامین

محمد مهماندوست دبیر حزب مؤتلفه اسلامی ورامین گفت: قرار است برای برگزاری کمیسیون فنی و مهندسی در دفتر امور مجلس حزب مؤتلفه، با طرحی که در رابطه با اقتصاد مقاومتی میباشد یک نشستی با آقای دکتر مصری داشته باشیم تا طرح مذکور را تقدیم ایشان کنیم. وی افزود: نشستی هم با حجتالاسلام مصباحی مقدم در رابطه با طرح اقتصاد مقاومتی خواهیم داشت.

روحانیت محور وحدت شهرستان رباط کریم

حسن محمدطاهری دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان رباط کریم گفت: در راستای موضوع انتخابات، نشستهایی با ائمه محترم جمعه سه شهرستان این منطقه و جبهه اصولگرایان در مورد معرفی نامزد مورد نظر اصولگرایان داشتیم که با اتفاق نظر به حجت الاسلام حسن نوروزی رسیدیم و مقرر گردید از ایشان در امر انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کنیم.

وی افزود: با آقای افضلی دبیر محترم شورای نگهبان در رابطه با اینکه چرا 30 نفر معرفی شده از طرف هیئت اجرایی اکثریت آنها از اصلاحطلبان هستند؛ نکاتی را در این خصوص به ایشان متذکر شدیم.

همایش انتخاباتی در اسلامشهر

محمدحسین ابراهیم دبیر حزب مؤتلفه اسلامی دفتر اسلامشهر گفت: همایش وحدت اصولگرایان شهرستان اسلامشهر در مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در باغ فیض با حضور اعضاء حزب مؤتلفه و دیگر تشکلهای اصولگرا توانست گامهای اولیه را در راستای انسجام نیروهای ارزشی در این منطقه بردارد.

وی افزود: در این همایش که سرکار خانم فاطمه رهبر و دکتر حداد عادل و نیز مهرداد بذرپاش حضور داشتند، حدادعادل با اشاره به موقعیت کنونی انقلاب اسلامی در جهان و نیز اهمیت منطقه اسلامشهر و حضور مردمی این خطه از استان تهران مطالبی را به سمع حضار در جلسه رساند و آنها را به تقویت و تحکیم انسجام و بصیرت هرچه بیشتر دعوت کرد.

بصیرت مانع حرکت دشمن موریانه صفت

مهدی هنردیده معاون تبلیغات حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر نوشت: مجلس شورای اسلامی مهمترین و اصلیترین رکن قانونگذاری و نظارت در نظام جمهوری اسلامی ایران است که نمایندگانش به صورت مستقیم و با رأی مردم انتخاب میشوند تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری مدت اندکی باقی مانده است و مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران که در صحنههای سرنوشتساز حضوری عاشورایی و پیوند ناگسستنی دارند با امام امت باید با بصیرت خود مانع نفوذ دشمنان خاکستری در جامعه که مانند موریانه میخواهند به هدف شوم خود یعنی پوککردن نظام اسلامی باشند بگیرند.

https://shoma-weekly.ir/Qj8V8h