شهرستانها

کوتاه از دفاتر استان ها

عبدالله فاتحی:

آمریکا مخالف پیشرفت تکنولوژی در ایران است

عبدالله فاتحی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر با اشاره به تماس تلفنی وزیر امور خارجه ایران و آمریکا، گفت: کشور آمریکا با عکس العمل و مصوباتی که در کنگره به تصویب رساند، قصد مخالفت با تکنولوژی ایران دارد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه غرب مخالف تکنولوژی موشکی ایران است، اظهار کرد: جان کری تلاش دارد ایران را تشویق کند تا به تعهداتش را اجرایی و برای ادامه راه در مسیر تکنولوژی های پیشرفته مایوس شود.

فاتحی افزود: آمریکایی ها با به تاخیر انداختن لغو تحریم ها می خواهند فرصت دستیابی ایران به صلاح هسته ای را صلب کنند. برطرف کردن مشکلات اقتصادی از مهمترین علت عجله کردن دولت جمهوری اسلامی ایران برای رفع تحریم ها است

سیدموسی بلادیان:

نباید از مدارس عشایری غافل بود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان خوزستان گفت: اکنون سرمایههای اصلی ما در مدارس هستند و هرچه سرمایهگذاری بیشتری کنیم سود بیشتری بهدست میآوریم، از این رو باید وقت بیشتری را در مدارس و برای معلمین و دانشآموزان و اولیا گذاشت؛ زیرا هر معلم با 40 دانش آموز سر و کار دارد و هر دانشآموز دارای یک خانواده است و باید امید از فعالیتهای صورتگرفته به این عزیزان منتقل شود.

بلادیان بیان داشت: یکی دیگر از خواستههای ما این است که به مدارس عشایر هم سرکشی کنند، متاسفانه برخی از مدارس عشایر ما که شبانهروزی هم هستند بهدلیل مشکلات مالی و مسائل دیگر دچار ناامیدی شدهاند و با مقداری صحبت میتوان آنها را آگاه کرد و کسی بهراحتی آنها را فریب ندهد.

معافی تشریح کرد:

هشدار امام درباره جریان منصرفین

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان مازندران نوشت: امام خمینی(ره) سه ماه قبل از رحلت جان عزیزشان در اسفند سال ۶۷ در دیدار با «مهاجرین جنگی» در جماران، حساسیت مسئله صدور انقلاب را و حرکت در مسیر اصلی و هدف را در قالب هشدار تاکید و تکلیف فرمودند و در فرازی جریانی بهنام «منصرفین» را یک جریان خائن و خطرناک معرفی کردهاند.

میثم معافی با اشاره به فرموده امام که «مسئولان باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست، انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام با پرچمداری حضرت حجت ارواحناه فداه است که خداوند بر همه جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد» خاطر نشان کرد: مسائل «اقتصادی» و مادی، اگر لحظهای مسئولان را از وظیفهای که برعهده دارند «منصرف» کند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین است، باید دولت اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هرچه بهتر مردم بنماید؛ ولی این بدین معنا نیست که آنها از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی است «منصرف» کند. امام(ره) در شرایطی که تازه جنگ تمام شده بود، آن هم در دیدار با آسیبدیدگان جنگی و در شرایط «بدخیم اقتصادی»، مسئله صدور انقلاب و اهداف بلند اسلام را گوش زد و خطر «منصرفین» را درک و هشدار دادهاند.وی افزود: امروز در شرایطی که ما در دهه پیشرفت و عدالت و دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران هستیم، هشدار امام خامنهای (روحی فداه) در انصراف از اهداف انقلاب و خطر منصرفین، مستمر است؛ چراکه هستند افراد یا جریانهایی که خواسته یا ناخواسته، عامدا یا معاندا، اهداف حداکثری انقلاب را دستنیافتنی و یک ماجراجویی خطرناک و در تضاد با منافع ملی معرفی میکنند و مذاکره (سازش) با آمریکا و غرب را راه «نجات» و علاج درد میدانند. این‌‌ همان نقطه هشدار امام(ره) در ۲۵ سال پیش بوده است و میباشد.

دعوت فارسیها به شرکت در مراسم باشکوه شهدای جاویدالاثر

حزب مؤتلفه اسلامی استان فارس در بیانیهای ضمن دعوت از مردم فارس در مراسم باشکوه تشییع شهدا اعلام کرد: بار دیگر نسیم عطر ورود شهدا به مشام میرسد و گلگونکفنان ایران اسلامی که در نبرد حق علیه باطل با فرمان حضرت امام(ره) جان خود را فدای عزت، شرف و تمامیت ارضی کشورمان کرده، امنیت اقتدار و آرامش را نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی کردهاند به این دیار مشرف خواهند شد.

https://shoma-weekly.ir/0AcNik