شهرستانها

کوتاه از دفاتر استان‌ها

ارزیابی پسابرجام در تهران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای کمیسیون سیاسی استان تهران گفت: موضوع اصلی امروز جلوگیری از طرح نفوذ بیگانگان به جمهوری اسلامی ایران است. آمریکا و متحدانش تصمیم بر آن دارند تا بتوانند راهی به عنوان نفوذ در ایران پیدا کنند. آصفری به برنامه راستیآزمایی آژانس اشاره کرد و گفت: آژانس برنامهای را تدوین کرده تا با تعدادی از دانشمندان ما مصاحبه کند. در این خصوص ما با احتیاط به جلو حرکت میکنیم زیرا در دوران گذشته این موضوع را در کشور عراق پیادهسازی کرده بود و هماکنون وضعیت فعلی آن را مشاهده میکنیم.

مشکلات تولید در استان مرکزی نیازمند توجه دولت

نادر مقدسی، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به مطالبات کارگران از کار بیکارشده و صاحبان صنایع استان خاطرنشان کرد: دهها بنگاه اقتصادی کوچک در استان مرکزی وجود دارند که با مشکل نقدینگی روبهرو هستند که باید دولت کاری برای آنها بکند. سیاستهای اقتصادی دولت فقط، ناظر به حل مشکل بنگاههای بزرگ دولتی و نیمه دولتی است و مشکلی را حل نمیکند.

توفیق همگرایی اصولگرایان در اسلامشهر

محمدحسین ابراهیم معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی اسلامشهر از توابع استان تهران خبر برگزاری هفدهمین جلسه شورای همگرایی اصولگرایان را به میزبانی دفتر حزب مؤتلفه اسلامی اسلامشهر داد. وی گفت: شورای مزبور متشکل از مؤتلفه اسلامی، جامعه روحانیت، پایداری، رهروان ولایت و ایثارگران بود. وی افزود: این جلسه که با حضور ائمه جمعه؛ اسلامشهر، واوان، احمدآباد مستوفی و چهاردانگه تشکیل شد، شامل 14 کمیته 15 نفره است که در زمان انتخابات با اهداف تعیینشده به کار گرفته خواهند شد.

خوزستان پیشگام در نماز عاشورا

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خوزستان با بیان اینکه نماز ظهر عاشورا امسال در همه شهرستان های استان برگزار شد، افزود: هر چه بیشتر به نماز بپردازیم، در مورد عاشورا بیشتر توانسته ایم حق مطلب را ادا کنیم و ستاد اقامه نماز در این مسئله تاثیر بسیاری داشته است.بلادیان با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ نماز در اول وقت و برپایی گسترده این فریضه هر کسی باید از خانواده خود شروع کند؛ افزود: این حرکت را باید با عشق هدایت کرد. عمده وظیفه حکومت انسانی و اسلامی پس از تامین معیشت و رفاه مردم، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر است.

https://shoma-weekly.ir/dZQX4s