شهرستانها

کوتاه از دفاتر استان ها

دور جدید جلسات همگرایی در خراسان

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه جلسات همگرایی و وحدت اصولگرایان استانش دو هفته به علت حج تمتع برخی اعضا برگزار نشده، اظهار کرد: از روزهای آینده مجددا جلسات همگرایی اصولگرایان با حضور گروههای مختلف تشکیل میشود.

وعده انتقام از تکفیری ها

حزب مؤتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت سردار سپاه اسلام شهید حسین همدانی بیانیه ای صادر کرد و نوشت: مبارزه بی امان با تروریسم تکفیری با ریخته شدن این خونهای پاک شتابی مضاعف خواهد گرفت و بانابودی کامل این جریان ضد انسانی انتقام خون این شهید از تروریستهای تکفیری گرفته خواهد شد.

همگرایی اساتید ارزشی در خوزستان

فعالین فرهنگی و اجتماعی و اساتید برخی از دانشگاهیان استان با میزبانی مؤتلفه اسلامی جلسه همگرایی تشکیل دادند. این جلسه که با سخنرانی موسی بلادیان دبیر حزب در این استان برگزار شد، همگرایی هرچه بیشتر بین نیروهای ارزشی را دنبال می نمود.

هشدارهایی که شنیده نشد

مقدسی دبیر حزب در استان مرکزی با اشاره به نامه 4 وزیر دولت به رئیسجمهور و هشدار نسبت به تبدیلشدن رکود اقتصادی به بحران گفت: ما بارها یادآور شدهایم که استان مرکزی و شهر اراک که یکی از مراکز چرخش اقتصاد و صنعت در این کشور است با بحران بیکاری و رکود اقتصادی مواجه است؛ ولی هنوز کار سازندهای انجام نشده است.


https://shoma-weekly.ir/BA8WPb