شهرستانها

کوتاه از دفاتر استان ها

ملت آزمون پس داده است

حسین رضایی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان چرداول از توابع استان ایلام گفت: ملت ایران اسلامی و بهخصوص مردم انقلابی ایلام و چرداول با هوشیاری لازم، اتحاد و همدلی و تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب در راه اهداف عالیه امام راحل گام برداشته و بر میدارند که نمونه بارز این مهم ایستادگی و مقاومت ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس است.

هدف اصلی آمریکا از مذاکرات

منصوری رضی در کمیسیون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان تهران گفت: قبل از انقلاب و حتی بعد از انقلاب آمریکا به دنبال نفوذ به ایران بوده است که در موارد متعددی مشاهده شده است و حتی این مذاکرات نیز بی ربط با این مسئله نمی باشد. وی با اشاره به اشتباه در تماس تلفنی روحانی و دست دادن ظریف با اوباما افزود: در اینجا آن چیزی که غرب مدتها به دنبالش بود را بهدست آورد که جای تاسف دارد.

دست خونریز آل سعود را باید بست

فاتحی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر، با توجه به راهپیمایی مردم این استان بعد از نماز جمعه، تصریح کرد: مردم ولایتمدار در همه شهرها بعدازنمازجمعه با شعارهای کوبنده خود درخواست کردند که دست آل سعود را در ریختن خون مسلمانان باز نگذارند و برای اداره مراسم حج شورای بینالمللی مرکب از تمام کشورهای اسلامی تشکیل و امور حج را در دست بگیرند و اجازه ادامه این بیکفایتیها را به حکام جوان و ناپخته عربستان سعودی ندهند.

https://shoma-weekly.ir/6bzJJ9